Gå til innhold

Nå kan du oppgradere Galaxy S4-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjelder som alltid NEE-telefoner.

Så da er det bare å sette seg ned for å vente på at Telenor skal bli ferdig med pakking og testing for sine enheter (TEN).

 

Du kan alltids endre CSC hvis du har root, evt bare last ned NEE og flash i Odin. Litt mer jobb er det, men sånn går det når du kjøper telefon fra Telenor. Det er totalt meningsløst at de ikke fører NEE slik som resten av skandinavia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette gjelder som alltid NEE-telefoner.

Så da er det bare å sette seg ned for å vente på at Telenor skal bli ferdig med pakking og testing for sine enheter (TEN).

 

Det er ikke verre enn å gå inn på www.sammobile.com, registrere seg, laste ned NEE versjonen og instalere via odin ;) telefonen forblir offisiell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

 

Dette gjelder som alltid NEE-telefoner.

Så da er det bare å sette seg ned for å vente på at Telenor skal bli ferdig med pakking og testing for sine enheter (TEN).

 

Du kan alltids endre CSC hvis du har root, evt bare last ned NEE og flash i Odin. Litt mer jobb er det, men sånn går det når du kjøper telefon fra Telenor. Det er totalt meningsløst at de ikke fører NEE slik som resten av skandinavia.

Link, hvis noen lurer:

http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=25946

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale noen om å laste ned fra sammobile. For det første ble ikke min telefon en NEE versjon, den ble en ALB versjon ( Vet ikke hva ALB står for). Jeg hadde opprinnelig en TEN versjon Galaxy S4. For det andre så må man laste ned softwaren som sammobile legger ut fra høyst tvilsomme nettsteder. Jeg fikk noe jævla adware som jeg nesten ikke skulle bli kvitt. Jeg husker ikke helt i farta hva dritten het for noe, men den kuppa hele nettleseren min og laga masse krøll. Jeg kan forsikre dere om at jeg var helt klar over hva jeg holder på med når jeg oppdaterer software og for øvrig hardware. Men her ble jeg lurt i fella.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Syns jeg las en artikkel der det ble nevnt at det var en del problemer med 4.4.2...

 

Like gøy hver gang folk poster påstander med "jeg har lest et sted".

 

Troverdigheten er da plutselig på bunn, pga at man enten ikke gidder å dokumentere eller ikke får til...

 

 

Du kan jo dokumentere selv om du mener du har informasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...