Gå til innhold

- Ja, vi bygger «Iron Man»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes! Endelig! Glad vi er alliert med USA nå som de har en slik utrolig fordel mot fiendene sine. Jeg foreslår at vi initierer krig med en gang så vi kan dra rundt og drepe folk så effektivt vi klarer. La oss måle effektiviteten i DPS - deaths per second.

 

Jeg hater USA bare mer og mer. For en ufattelig dum uttalelse. "Fordel"? "Fiender"? uwotm8?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

ennå bra at amerikanerne har en så fredelig president, som er villig til å gjøre folk supersterke og kan tåle skudd osv og overvåker alle. Og alle andre stormakter sitter med fingeren i ræva og tørr ikke gjøre en dritt.

 

Ja! Mer makt til regjeringen slik at de kan styre folket som de vil!

the world is truly going to shit

Lenke til kommentar

Yes! Endelig! Glad vi er alliert med USA nå som de har en slik utrolig fordel mot fiendene sine. Jeg foreslår at vi initierer krig med en gang så vi kan dra rundt og drepe folk så effektivt vi klarer. La oss måle effektiviteten i DPS - deaths per second.

 

Jeg hater USA bare mer og mer. For en ufattelig dum uttalelse. "Fordel"? "Fiender"? uwotm8?

 

USA er det landet som motarbeider menneskets fremgang mer enn noe annet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

USA trenger vel dette mest for å bekjempe taliban og andre muslimske ekskremister som de selv har bygget opp.

USA begynner å bli så dumt at det er helt utrolig.

 

De eneste som er mer kørka i huet enn amerikanske myndigheter er svensk kulturelite og annet livsfjernt PK-trash

Lenke til kommentar

Sikra dere der ja! "Kanskje verdens mektigste mann"

 

Ettersom halvparten av all amerikansk gjeld er til Kina heter nok verdens mektigste Xi Jinping.

 

At US of A ikke har klart og vinne en eneste militær konflikt av større skala siden WWII hjelper vel heller ikke på deres oh "store makt"

 

Jeg skal ikke diskutere rett og galt her, men at USA ikke har vunnet militære konflikter er bar tull. Det finnes ikke den hær i verden som kan motstå en all out krig mot USA. Det de taper på er ikke militær styrke, men premissene for krigene og politiske aspekter ved dem.

 

Se på Afghanistan og Irak. Selve invasjonen av disse landene var som boldosere mot lekebiler av plast. Det var aldri antydning til markant motstand.

 

Problemet er imidlertid at man ikke kjemper mot en nasjon. Man forsøker å styrte et regime, befri befolkningen, og ikke erobre landene. Men de som i utgangspunktet tapte, de vil ikke akseptere et slikt tap, og starter heller skitten krigføring.

 

Man kan jo spørre seg, hvem er det i disse landene som står for de stadige angrepene, spesielt de målrettede mot sivilbefolkningen? Hvem støtter disse?

 

USA? Nei, i grunnen ikke. Om det var riktig eller galt å gå inn, det får være sin sak. Men dette forandrer ikke disse faktum.

 

Norge var okkupert under andre verdenskrig, men vi ble etter hvert befridd av allierte styrker. Hva om gjenværende tyske og tyskervennlige norske hadde fortsatt krigshandlingene etter krigen, med angrep mot den Norske sivilbefolkningen. Hadde vi lagt skylden på de allierte styrkene, eller de som faktisk utførte angrepene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Disgusting. Dette betyr at til tross for NSA-spionasje og mange feilede "fredsoperasjoner" i oljeland så vil ikke krigsprofitørene backe ned. Jeg ser at John Kerry er påan igjen for å bombe i Syria. Jeg fatter ikke at det går an. En god analyse er her: http://www.youtube.com/watch?v=L4vD6JpJAFI

 

At verden i 2014 skal måtte bruke milliarder på milliarder på slike våpen er ufattelig. Jeg mener å ha lest at en soldat utplassert fra USA koster like mye på et år som det ville kostet å drevet en hel skole. Når soldatene får disse "human tank"-våpnene koster det vel like mye som 5 skoler å drifte per år.

 

Jeg kan stort sett ikke lese nyheter fordi det er så irriterende å se redaktører som gir seg blanke når de trykker NATO-propaganda sendt fra sentrale hold.

 

Jeg anbefaler alltid å dobbelsjekke med www.rt.com som er et av verdens største engelsktalende ikke-propaganda-apparat-media vi har tilgjengelig (så lenge nettet er fritt i alle fall). The Guardian, Der Spiegel, Dagbladet og Huffington Post gjør stort sett også bedre research.

 

Obama go away

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Det er trist å se hvordan spesialinteresser, militærindustri, Wall Street og storbanker har fått fritt spillerom i et korrupt Washington, mens middelklassen sitter igjen med svarteper. For ikke å snakke om "Yes we scan" Obama, den fyren er en vandrende katastrofe. Nå kan vi fort få en kald krig igjen mellom øst og vest. Dette er hovedsakelig USA sin feil (selv om Russland selvfølgelig har sine problemer), ettersom USA bevisst går inn for å destabilisere land som Libya og Syria ved å støtte religiøse ekstremistgrupper med penger og våpen, og nå også bidrar til å destabilisere Ukraina, ikke minst med igjen støtte svært tvilsomme politikere (med neo-nazi sympatier). I tillegg kommer invasjonen i Irak basert på løgner, og Afghanistan. PS: Etter at NATO og USA gikk inn i Afghanistan, gikk Afghanistans opuimproduksjon fra 10% av verdensmarkedet til 90%. Hmmm...) Det virker nesten som USA er ute etter å skape mest mulig kaos, så storbankene og militærindustrien kan tjene gode penger, mens alle andre sitter igjen i skiten. USAs geopolitiske strategier i de siste 15-20 årene har gått helt av skinnene (dronebomber, NSA, destabilisere Midtøsten etc.), samtidig går USA med stadig større underskudd og pengepressen deres betaler for alt med "fiktive" dollar. Dette kan ikke ende godt. :(

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...