Gå til innhold

Puff, puff, hallo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja desverre er det mange som prøver å tjene penger med unødige dingser , vi som seriøst har brukt e-sigaretten til det den er ment for fortviler ofte over at det kommer flere og flere useriøse produkter på markede som kunn har som mål å tjene penger . Selv gikk jeg på et par slike "idiotprodukter" i starten, bal Dansmoke som er til de grader useriøs , men etter at jeg kjøpte en eVic for 6 mnd siden ble tobakken lagt bort på timen og jeg har ikke rørt den siden , synest det er bra å gå fra tre pakker rød mix pr uke til null over natta er bra :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om denne og lignende produkter hadde vært bra så hadde det vært greit liksom, men hva er dette for noe? :p

En e-sigarett. Det finnes mange typer,noen ser ut som en vanelig sigarett andre er større og en kan fylle på væske selv, med eller uten nikotin og forskjellige smaker . Om du bruker med nikotin så slipper du alle de skadelige stoffene som er i sigaretter og en får kunn i seg nikotin som stort sett er uskadelig . Det er jo som kjent nikotin som gjør deg avhengig ,men med denne kan du da dampe uten skadeeffekt samtidig som du kan trappe ned på nikotinmengden til du er avvent og dermed kan du slutte med denne også . Det eneste dumme er at væske med nikotin er forbudt og selge i norge men lov å importere så den bestiller vi fra utlandet (uten problem) tobbak som er skadelig og innholder nikotin er derimot lovlig å selge her , det samme med snud, røykeplaster med nikotin osv osv , typisk noerske myndigheter .

her ser du litt mere seriøse produkter, og ja det virker om du ønsker å bli kvitt røyken . http://www.friskedrag.no/

Endret av Boralis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...