Gå til innhold

Ha-på-dingser samler støv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kansje kjeg hadde godt lei av eks. google glass jeg også, men hadde ikke gått lei av en smartklokke.

Jeg prøvde en Galaxy Gear i en måned, hadde droppet den tidligere om jeg ikke lovet å prøve den i en hel måned før jeg slutta. Om den hadde droppet kameraet til fordel for pulsmåler og vært litt mindre enorm å ha på håndleddet hadde jeg kanskje sett et poeng i den, men det har den altså ikke og det hjalp ikke at jeg måtte ta den av tre ganger i uka for å lade den opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

kansje kjeg hadde godt lei av eks. google glass jeg også, men hadde ikke gått lei av en smartklokke.

Jeg prøvde en Galaxy Gear i en måned, hadde droppet den tidligere om jeg ikke lovet å prøve den i en hel måned før jeg slutta. Om den hadde droppet kameraet til fordel for pulsmåler og vært litt mindre enorm å ha på håndleddet hadde jeg kanskje sett et poeng i den, men det har den altså ikke og det hjalp ikke at jeg måtte ta den av tre ganger i uka for å lade den opp.

jeg nevte ikke galaxy gear, den ville ikke jeg heller ha brukt.

Lenke til kommentar

 

 

kansje kjeg hadde godt lei av eks. google glass jeg også, men hadde ikke gått lei av en smartklokke.

Jeg prøvde en Galaxy Gear i en måned, hadde droppet den tidligere om jeg ikke lovet å prøve den i en hel måned før jeg slutta. Om den hadde droppet kameraet til fordel for pulsmåler og vært litt mindre enorm å ha på håndleddet hadde jeg kanskje sett et poeng i den, men det har den altså ikke og det hjalp ikke at jeg måtte ta den av tre ganger i uka for å lade den opp.

jeg nevte ikke galaxy gear, den ville ikke jeg heller ha brukt.

 

Galaxy Gear er jo en smartklokke...

Lenke til kommentar

"Ha-på-dingser" må være naturlige å faktisk ha på seg. F.eks. koster det meg veldig lite å ha Fitbit One festet på innsiden av lomma enn å ha noe rundt armleddet som ikke er ei klokke (eller Pebble).

 

Det må altså ikke kreve noe ekstra å bruke en dings, ellers må dens funksjon være så avgjørende at du ikke kan klare deg uten (som en mobiltelefon).

Lenke til kommentar

Dette har vel strengt tatt ikke noemed produktene i seg selv å gjøre like som det har med folks forventninger til hva produktet kan tilby.. og er heller ikke spesielt for ha-på-dingser

 

Kjøper du FitBit begynner du å trene vanvittig mye/kommer du på magisk vis i utrolig form.

Kjøper du smartklokke blir du smart.

Kjøper du en eller annen fitness sak fra TV-shop har du six pack til sommerferien.

Kjøper du Axe jager damene deg.

 

Osv..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...