Gå til innhold

Dette er verdens tynneste mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Fint at den er tynn, men å dra inn iPhone blir vel litt spekulativt? Det er vel flere telefoner som er tynnere enn iPhone? Kjøpte selv en NEC Medias N-06C som den gang var verdens tynneste (ettersom den var tynnere enn Galaxy S2), uten at det var en veldig bra telefon av den grunn.

 

Da synes jeg vekten er viktigere.

Lenke til kommentar

Fint at den er tynn, men å dra inn iPhone blir vel litt spekulativt? Det er vel flere telefoner som er tynnere enn iPhone? Kjøpte selv en NEC Medias N-06C som den gang var verdens tynneste (ettersom den var tynnere enn Galaxy S2), uten at det var en veldig bra telefon av den grunn.

 

Da synes jeg vekten er viktigere.

 

Sikkert, men det er MANGE som har en iPhone. Da blir det lett for "mannen i gata" og sammenligne med. :)
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Å ha iPhone i teksten skaper klikk og reklameinntekter vettu, men det er ganske hendig å sammenligne den med en veldig populær telefon :)

 

Står det noe om hvor tykk den er på det tykkeste punktet, forresten?

Jeg mistenker at det nok en gang er tykkelsen på det tynneste punktet som er oppgitt.

Lenke til kommentar

Stor skjerm, prosessor som sikkert blir uhyggelig varm ved belastning, og lite plass til batteri. Dette ser lovende ut!

Og vent litt nå: ukjent brand og eget skreddersydd OS.

 

This one is a keeper! Not.

Kjører Android men har tilpasset menyene, så og si samme som alle andre Android telefoner omtrent. Og batteriet er heller ikke spesielt mindre enn dagens toppmodeller, samme som Nexus 5 f.eks. Så trenger ikke være så gærnt :)

Lenke til kommentar

Fint at den er tynn, men å dra inn iPhone blir vel litt spekulativt? Det er vel flere telefoner som er tynnere enn iPhone? Kjøpte selv en NEC Medias N-06C som den gang var verdens tynneste (ettersom den var tynnere enn Galaxy S2), uten at det var en veldig bra telefon av den grunn.

 

Da synes jeg vekten er viktigere.

 

Det er jeg helt uenig i. (Så lenge en ikke veier ett tonn...)

Lenke til kommentar

 

Fint at den er tynn, men å dra inn iPhone blir vel litt spekulativt? Det er vel flere telefoner som er tynnere enn iPhone? Kjøpte selv en NEC Medias N-06C som den gang var verdens tynneste (ettersom den var tynnere enn Galaxy S2), uten at det var en veldig bra telefon av den grunn.

Da synes jeg vekten er viktigere.

Det er jeg helt uenig i. (Så lenge en ikke veier ett tonn...)

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor noen syns det er så viktig med tykkelsen på en mobil....

For meg er det omtrent helt uvesentlig, det som er viktig er etter min mening: vekta og høyde/bredde.

 

Er dette med tynn mobil rett og slett en "motesak" ?? Jeg skjønner bare ikke det. Men er ganske rart å se hvordan mange fremhever det som en viktig detalj på en mobil, forstå det den som kan:-)

Lenke til kommentar

Etter at mobilene krøp under 1 cm i tykkelse ble poenget med å lage tynnere enheter litt lost for meg. Gi meg heller større batteri (og bedre kamera?).

Helt enig!

Nettopp derfor jeg ikke skjønner de som hele tiden skal ha tynne mobiler og media som haser opp dette temaet....

Fokuset er helt på feil sted spør du meg.

Endret av leirdueredet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...