Gå til innhold

– One Call er ikke "like bra"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Chess har rett. Onecall var tidligere den operatøren som virkelig pushet prisene nedover og det er nok takket være dem at vi i dag har så gode 199-kronersabonnement som vi har.

 

Men i det siste har de tydeligvis sett seg fornøyd med den markedsandelen de allerede har, og de har ikke pushet prisen nedover på en stund. Nå er de ikke billigst lenger, bare like billige som alle andre, og som chess påpeker her har Onecall som leverandør en rekke tekniske mangler som gjør at de faller en del i kurs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er så utrolig mye forferdelig I disse reklamene at jeg får fnatt.. Men det er vell Chess som kjører på med "Hva skal du med dyr telefon? Telefonen blir jo aldri bedre enn abonnementet" er det ikke? Det er jo også en helt latterlig frase å ha i en reklame som hører ingen steder hjemme...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Chess har en utrolig irriterende reklamer, med påstander som jeg ikke klarer å begirpe.

"Telefonen blir aldri bedre enn abonnementet"

det er jo direkte løgn!! Abonnementet har jo ikke en dritt å si på ytelse, skjerm osv. Bare kanskje på samtalekvalitet og datahastighet.

De som burde bli raportert til forbrukerombudet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"One Call kan ikke tilby sine kunder 4G"

Det kan ikkje Chess tilby meg heller. Ei heller Telenor eller Netcom eller nokon andre.

Mektig lei av å høyre alle reklamane som vågar å sei at viss eg går over til akkurat deira selskap, so kan eg få 4G, når det ikkje er sant i heile teke.

utdyp?

 

 

Ja, trengs utdyping. Sitter her med 4G telefon i hånda.

Lenke til kommentar

Chess har rett ja. OneCall er ikke like bra som mange andre konkurrenter, og det vet de nok godt selv. Men som tidligere nevnt så har Chess også en del villedende informasjon når det gjelder sin egen markedsføring. Telefonen blir aldri bedre enn abbonementet er en påstand som ikke holder mål.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om en eneste person som ikke lar seg irritere av OneCall sine reklamer, og det inkluderer det fåtallet som faktisk er OneCall kunder selv... Og det spiller vel egentlig fint liten rolle hva du personlig syntes om reklamen om den inneholder så mye fiksfanteri og svada som ikke hører hjemme noe sted uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om en eneste person som ikke lar seg irritere av OneCall sine reklamer, og det inkluderer det fåtallet som faktisk er OneCall kunder selv... Og det spiller vel egentlig fint liten rolle hva du personlig syntes om reklamen om den inneholder så mye fiksfanteri og svada som ikke hører hjemme noe sted uansett.

Skjønnar. Stort sett alle irriterer seg over alt som er reklame.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...