Gå til innhold

Sniktitt: Titanfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig i det som skrives her. Jeg fikk noen timer med Xbox One utgaven, men det var jaggu meg timer med ren og skjær spilleglede altså :) Har ikke blitt helt bergtatt av det vil har sett av Titanfall tidligere, men så raskt jeg fikk delta i opplevelsen selv fikk pipen en annen tone. Dette spillet kan raskt finne veien til enten PC eller One :p

Lenke til kommentar

Helt enig i artikkelen, kan ikke huske sist gang jeg hadde det så gøy med et FPS spill. 13. Mars kan ikke komme fort nok. Gleder meg vanvittig til å endelig komme forbi level 14, samt å se alt det andre av våpen, utstyr og godsaker. For ikke å snakke om resten av de 14 kartene. :)

Lenke til kommentar

Opplåsing i multiplayer har alltid vært en dårlig ide, og er det antakelig fortsatt.

 

AtW

 

Uenig.

 

Gir meg ett ekstra piff når det kommer til å bruke enkelte våpen etc. samtidig gir det meg også muligheten til å virkelig lære meg våpenet å kjenne. Men det er meg da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har spilt noen timer på xbox one-versjonen nå, og er mye enig i det som skrives her. Likevel syns jeg bot'ene er et STORT minus. Det er lite tilfredsstillende at mindre enn 1/5 av alle kills i løpet av en runde er motspillere. Skulle gjerne likt å se bot'ene fjernet, og flere spillere på hvert lag. Banene er enormt store. Skulle også ønske at det var en større utfordring å få tak i en TITAN.

 

Når det er sagt er det likevel et morsomt spill ;)

Lenke til kommentar

Spilte betaen av dette på PC. Var utrolig gøy, kjørte utrolig smooth. Gameplayet var rett å slett mye artigere enn det Call of Duty har blidd oppover årene. Likte COD2 sin online og sist Black Ops 1, men etter det så har det bare gådd nedover.

 

Titanfall er ett stort steg i riktig retning. Blandingen med at du har både "pilots" som er ekte motstandere og AI på banen gjorde kampene meget intense. Selv med flere titans ble det aldri for mye heller.

 

Selv kunne man få liv tilbake med å stå lenge nokk i cover, men det kunne heldigvis ikke titans. Var balansert ventetid på titans også, men likevel rettferdig nokk til at hver eneste spiller "skal" få være pilot iløpet av hver match.

 

Var også stilig påtenkt at ikke bare rundene ender med at ett lag vinner, men at det ender med det laget som taper skal prøve å komme seg til evac-ship. Da har hver spiller på taper laget bare ett liv og en mulighet å overleve å bli med på evakueringen.

 

Var skeptisk først i forhold til Call of Duty med Titanfall ettersom Titanfall ikke har Single Player Campaign, men etter å ha spilt det selv så vil jeg faktisk heller satse på å kjøpe Titanfall enn å kjøpe COD. Med mindre en av de nå 3 studioen som lager COD klarer å faktisk nyskape, Tvilsomt. . .

Lenke til kommentar

Har spilt noen timer på xbox one-versjonen nå, og er mye enig i det som skrives her. Likevel syns jeg bot'ene er et STORT minus. Det er lite tilfredsstillende at mindre enn 1/5 av alle kills i løpet av en runde er motspillere. Skulle gjerne likt å se bot'ene fjernet, og flere spillere på hvert lag. Banene er enormt store. Skulle også ønske at det var en større utfordring å få tak i en TITAN.

 

Når det er sagt er det likevel et morsomt spill ;)

 

Regner med at de vil prøve å gjøre dette til en E-sport, og da kan de ikke ha flere spillere pr lag.

Lenke til kommentar

 

 

Søppel.

 

CoD med roboter.

 

Helt fantastisk hvor lite kritiske folk er i dag.

Har du prøvd spelet? Du må gjerne utdjupe.

Tror det han vil fram til er at hypen rundt Titanfall er veldig høy, kanskje fordi OFPS har stagnert med et nytt CoD hvert år og uten et reelt alternativ i Battlefield og spillere har veldig lyst på noe som kan være neste generasjons Modern Warfare og akkurat det følte han ikke.

 

Jeg er til dels enig, fordi det er veldig CoD/BF3 med roboter. Ting fungerer veldig bra spillmekanisk, men det føles ikke spesielt revolusjonerende. Spesielt liker jeg innslaget av NPC's, det gjør at det som egentlig er 6v6 føles som større operasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...