Gå til innhold

Test: Tesoro Kuven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere velger faktisk å bruke "designen"?

 

Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet.

 

Voks opp, leser du artikkelen eller sitter du på krakken din klokka 6 om morran for å finne skrivefeil?

 

Jeg ville valgt mange spillhodesett før jeg hadde kjøpt det der. blant annet flere av Corsair sine :) Det så veldig juglete ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dere velger faktisk å bruke "designen"?

 

Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet.

Frem til forrige uke var "designen" det eneste riktige, da det er et hankjønn. Det ble imidlertid endret 12. februar og er nå valgfritt: http://www.sprakradet.no/Toppmeny/Aktuelt/Fire-endringar-i-rettskrivinga-og-skrivereglane/

 

 

O.o Kult, ventet lenge på den..

 

Uansett, hadde valgt Vengeance 1500v2 over dette gitt.

Lenke til kommentar

 

Dere velger faktisk å bruke "designen"?

 

Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet.

Frem til forrige uke var "designen" det eneste riktige, da det er et hankjønn. Det ble imidlertid endret 12. februar og er nå valgfritt: http://www.sprakradet.no/Toppmeny/Aktuelt/Fire-endringar-i-rettskrivinga-og-skrivereglane/

 

Det eneste riktige, ifølge Språkrådet. Språkrådet, som er en latterlig gjeng nisser som gjør bestemmelser som strider rett imot den naturlige utvikligen av språket vårt.

 

 

Dere velger faktisk å bruke "designen"?

 

Dette er latterlig. Jeg hater offisielt språkrådet.

Voks opp, leser du artikkelen eller sitter du på krakken din klokka 6 om morran for å finne skrivefeil?

Dette har ingenting med skrivefeil å gjøre, og hva har tidspunktet jeg kommenterte med hva jeg skrev å gjøre?

Endret av Ifrit777
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...