Gå til innhold

Årets største mobilmesse går av stabelen om én uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uinteressant. Ingen fysiske tastaturer, jo.

 

Hehe, du skal lete dypt i skuffen for å finne mobiler med fysisk tastatur. Med tastaturer som for eksempel SwiftKey så skriver jeg svært raskt på telefonen. Tviler sterkt på at et fysisk tastatur hadde kommet i nærheten av hastigheten jeg skriver med nå.

 

Man finner sikkert telefoner med fysisk tastatur, men de lanseres ikke på en messe om dette.

Endret av Galen Absalom
Lenke til kommentar

 

Uinteressant. Ingen fysiske tastaturer, jo.

Hehe, du skal lete dypt i skuffen for å finne mobiler med fysisk tastatur. Med tastaturer som for eksempel SwiftKey så skriver jeg svært raskt på telefonen. Tviler sterkt på at et fysisk tastatur hadde kommet i nærheten av hastigheten jeg skriver med nå.

 

Man finner sikkert telefoner med fysisk tastatur, men de lanseres ikke på en messe om dette.

 

 

Finnes det smartmobiler som fungerer skikkelig i regnvær? Samsung Galaxy Xcover 2 er i alle fall fullstendig ubrukelig...

Lenke til kommentar

 

 

Uinteressant. Ingen fysiske tastaturer, jo.

 

Hehe, du skal lete dypt i skuffen for å finne mobiler med fysisk tastatur. Med tastaturer som for eksempel SwiftKey så skriver jeg svært raskt på telefonen. Tviler sterkt på at et fysisk tastatur hadde kommet i nærheten av hastigheten jeg skriver med nå.

Man finner sikkert telefoner med fysisk tastatur, men de lanseres ikke på en messe om dette.

 

 

Finnes det smartmobiler som fungerer skikkelig i regnvær? Samsung Galaxy Xcover 2 er i alle fall fullstendig ubrukelig...

 

 

Nei. Vann kortslutter den kapasative berøringsskjermen noe som gjør skjermen nesten helt ubrukelig når den er våt

Lenke til kommentar

 

 

 

Uinteressant. Ingen fysiske tastaturer, jo.

Hehe, du skal lete dypt i skuffen for å finne mobiler med fysisk tastatur. Med tastaturer som for eksempel SwiftKey så skriver jeg svært raskt på telefonen. Tviler sterkt på at et fysisk tastatur hadde kommet i nærheten av hastigheten jeg skriver med nå.

Man finner sikkert telefoner med fysisk tastatur, men de lanseres ikke på en messe om dette.

 

 

Finnes det smartmobiler som fungerer skikkelig i regnvær? Samsung Galaxy Xcover 2 er i alle fall fullstendig ubrukelig...

 

 

Nei. Vann kortslutter den kapasative berøringsskjermen noe som gjør skjermen nesten helt ubrukelig når den er våt

 

 

Regnet med at det måtte være noe slikt ja. Når fleksible skjermer blir vanlig får vi se om noen gidder å lage skjermer som er både kapasitive og resistive.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid forventer vi det tar fra pressekonferansen til Samsung og telefonen er i salg? Jeg skal egentlig kjøpe ny telefon nå, men vil gjerne vente litt om jeg får dagens modeller billigere eller nyeste for litt til.

 

Normalt så går det relativt lang tid, har vel stortsett blitt avduket på dette tidspunktet tidligere med alt fra Samsung Galaxy S2, Galaxy S3 og Galaxy S4 og det var jo ikke tilgjengelige før midten - til slutten av April, starten av Mai måned her i landet.

 

Men det ryktes jo at Samsung er seg selv lik og skal komme med to varianter av Samsung Galaxy S5 som et resultat av at de er skuffet med salget av Samsung Galaxy S4. Så vi får en Samsung Galaxy S5 temmelig raskt (sikkert i Mars) med samme SoC som Samsung Galaxy Note 3 og Samsung Galaxy S4+ i form av Qualcomm Snapdragon 800 og samme 1920x1080P skjerm som dagens S4 og S4+ også kommer det en ny og bedre modell til sommeren / sensommeren med Qualcomm Snapdragon 805 og ny skjerm md 2560x1440 oppløsning.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...