Gå til innhold

Windows Phone kan få Android-apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke stort mer klok på dette... Innebærer dette at jeg kan laste ned en apk app og kjøre den på min WP mobil? Eller lanserer de en Android til WP konverter?

 

Jeg tipper det er snakk om å kunne bruke mye av samme kode. Kanskje de legger til emulator akkurat slik som Blackberry har gjort. Det vil se fælt ut.

Lenke til kommentar

Tror ikke apputviklere gidder å bruke tid på å lage apper spesielt tilpasset WP hvis alt av Android-apper kan portes over uansett hvor godt eller dårlig de fungerer.

Vil heller ha kvalitetsapper som er tilpasset og ikke henger enn kvantitet og søppel.

Nå er jo dette et rykte funnet opp av en "journalist" og forhåpentligvis finner ikke Microsoft på noe så komplett idiotisk.

Lenke til kommentar

Joda jeg ser den. Men dersom det er en app som kun hadde fantes til Android, ta noe så enkelt som en app for lokale buss tider eller noe, så ville jeg jo selvsagt kunne installert den og brukt den. Ønsker jo selvsagt skreddersydde apper laget for den bestemte platformen, men ser ikke noe problem og ha den muligheten som en siste utvei.

Lenke til kommentar

Tror ikke apputviklere gidder å bruke tid på å lage apper spesielt tilpasset WP hvis alt av Android-apper kan portes over uansett hvor godt eller dårlig de fungerer.

Vil heller ha kvalitetsapper som er tilpasset og ikke henger enn kvantitet og søppel.

Nå er jo dette et rykte funnet opp av en "journalist" og forhåpentligvis finner ikke Microsoft på noe så komplett idiotisk.

 

nå er det vel omtrent sånn at apputviklere ikke gidder bruke tid på å lage apper tilpasset wp uansett..

mesteparten av apper tilvarende til andre plattformer,

finnes ikke til wp, eller er ubrukelige.

resten er for det meste søppel. desverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...