Gå til innhold

[Løst] Minecraft problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man fikser dette problemet i Minecraft? Verdenen er liksom blitt borte..... Jeg har også prøvd å re installert spillet, men ingenting funker, og håper nå at dere her på forum kan hjelpe meg :) På forhånd takk :sleep2:

Det er ikke verden som har forsvunnet, det er bare teksturene som ikke blir rendret.

Jeg antar dette begynte etter at du har oppdatert de siste driverene til skjermkortet ditt (AMD) ?

 

Den siste (14.1) som forøvrig er i BETA gjør visstnok dette. Det finnes løsninger til å fikse det om du søker litt rundt, men jeg tror (jeg vet ikke) at du kan rulle tilbake driveren til en tidligere versjon også, men det er ofte litt slit med AMD sine drivere, siden det ofte ligger igjen dritt fra tidligere drivere som kan (ikke nødvendigvis) påvirke. Vær jævla forsiktig med å fjerne reg-filer, om du begynner å gå amok på avinstallering av driverne, da kan det fort skje mye forskjellig som gjør at du vil rive deg i håret etterpå.

 

Antar også at det kommer en oppdatert versjon av driveren snart, så om du er tålmodig, så er det bare å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...