Gå til innhold

Test: Carbide Series 330R


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha bygget i begge kabinettene synes jeg personlig at 330R er et mer byggevennlig kabinett, løsningene er mer kompakte (eks: lokket på toppen). Jeg synes forøvrig at R4 er mer elegant og viser seg mye mer frem på en diskre måte. Støymessig er R4 også et lite hakk bedre (så lenge man ikke tar bort støydempings-greiene i toppen eks til fordel for 120/240 Rad.). Kvalitetsmessig er jeg uenig i at 330R virker billig, uansett om det noen plasser er brukt billigere materialer så er helhetsinntrykket ganske positivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker da dette ble vist frem på COMPUTEX i juni i fjor. Samtidig planla jeg min første pc build, og siklet kraftig på dette.

 

Endte opp med et Define R4 istedet, siden R4'en var det mest aktuelle på markedet da.

 

Veldig fornøyd med R4, men det hadde blitt svært vanskelig å velge mellom 330R, og R4 om jeg skulle bygd ny pc nå.

 

Ville vært meget interessant å brukt et 330R, ettersom det er såpass kompakt og stilrent. Og støydempet, såklart - mitt favorittelement ved kabinetter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så jeg skal bestille meg nytt kabbinet nå, ett som er så stille som mulig. og var ganske sikker på att jeg skulle gå for Corsair 330r. Men etter å lest litt her å der så begynner jeg å lure på om fractal r4 sitt er bedre til å dempe støy. Har hørt mye bra om begge 2 og vurdert dem nøye. Er det noen som kan si sikkert hvilket som er det beste valget ? Er tilbud nå på komplett.no så fractal r4 er prisa billigere en corsair også. =) Noen med peiling please hjelp meg å bestemme meg xD

Lenke til kommentar

kjøpte meg 330r jeg, synest ikke det vart noe stillere en mitt gamle kabbinet, altså veldig mye bråk enda. ellers ett veldig bra kabinett med bare 1 minus og det er att usb kabelen fra fram sida var stor dobbelt opplegg så den passer ikke i hovedkorte mitt, finst det kansje noe addapter ting som splitter den ?

 

ellers grunnen til det er veldig bråkete er kanskje pga vannkjøleren min, også fra crosair lager for mye støy som ikke kan dempest så lett :S

Lenke til kommentar

kjipt att jeg ikke bare kan redigere innlegga mine, men måtte også si att cpu tempen steig fra 19 grader til 31 grader idle. noe som er enda ett minus :p

 

nå har jeg cpu vifta så den blåser luft ut igjennom radiatoren, trur kansje jeg hadde den andre veien før, men leste på nette å der sto det det ikke hadde noe serlig betydning så jeg lot den stå sånn som crosair folka sier den skal stå :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...