Gå til innhold

Nå blir det lettere å finne spill på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bare tull. De som kommer til å glede seg mest over dette er de typiske trollene. Allerede kommet et eksempel på det, der Dark Souls har blitt stemplet som "casual".

 

Ser spesielt negativt på muligheten til å merke spill som skrot, søppel og lignende. Er ikke sikker på om noen av dem er på Steam, men med tanke på mentaliteten til gamere vil det være typisk å se spill som ME3 og Diablo 3 merket som søppel, noe som selvfølgelig bare er tull.

 

Er vel ikke et eneste spill som er sluppet av en tradisjonell utvikler som slipper unna hipster gamerens vrede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er bare tull. De som kommer til å glede seg mest over dette er de typiske trollene. Allerede kommet et eksempel på det, der Dark Souls har blitt stemplet som "casual".

 

Ser spesielt negativt på muligheten til å merke spill som skrot, søppel og lignende. Er ikke sikker på om noen av dem er på Steam, men med tanke på mentaliteten til gamere vil det være typisk å se spill som ME3 og Diablo 3 merket som søppel, noe som selvfølgelig bare er tull.

 

Er vel ikke et eneste spill som er sluppet av en tradisjonell utvikler som slipper unna hipster gamerens vrede.

 

Det har allerede skjedd :) DayZ er nå merket med Walking Simulator

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er bare tull. De som kommer til å glede seg mest over dette er de typiske trollene. Allerede kommet et eksempel på det, der Dark Souls har blitt stemplet som "casual".

 

Jeg kan være enig i mye av det du sier, og hadde egentlig tenkt å påpeke det i artikkelen (men slettet avsnittet igjen etter at jeg følte det ble for subjektivt for en nyhet). Selv frykter jeg at utradisjonelle spill kommer til å lide mest. Ta en titt på Steam-siden til Gone Home, for eksempel. Jeg liker tiltaket og synes det er fint at Steam gir brukerne mer påvirkningskraft slik at de til en viss grad kan være en motvekt til PR-maskineriet hos utgiverne, men det funker mye bedre i teorien enn i praksis.
Lenke til kommentar

Jeg tror og håper at de som bruker det for å trolle vil drukne i mengden "riktige" tags etterhvert som massen tar dette i bruk. For min egen del er det først og fremst til lokal bruk jeg ønsker dette velkommen, da jeg ofte ønsker å legge et spill i flere kategorier.

 

Nå kan jeg tagge spill etter flere ting, som f.eks casual, fps, done, crap, chickens, zombies, adventure, not worth playing, modded, todo, summer sale 2013 og must play. Eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en ufattelig dårlig ide, som garantert kommer til å misbrukes. Valve gjør det igjen. Tror dette til og med er en dårligere ide enn Greenlight. Er ikke lenge siden de tabbet seg ut med å tillate anmeldelser av early access-spill også, anmeldelser som dominerer lenge etter at spillet endelig har blitt ferdig. Steams hjemmeside blir bare mer og mer et virrvar uten like. Minner meg litt om hvordan en spillside styrt av 4chan hadde sett ut.

Lenke til kommentar

Dette legg dei inn, men å få på plass ein enkel måte og sjå kva DLC ein alt har kjøpt, det klarer dei ikkje :(

 

Gå inn på kontoen din så har du liste over ALT av kjøp/salg på Steam.. det har ALLTID vært der. Kilde: 10+ år med Steam.

 

PS: Jeg er glad spill blir labeled casual, da kan jeg filtre de ut.

Lenke til kommentar

Dere er så morsom, hver gang noe kommer ut på Steam klager dere, men som dere ser er det bare beta.

 

Jeg er så lei av og lete etter spill jeg liker og aldri ha rette info. Strategi kan bety veldig mye, da tar det lang tid og gå over 100 spill.

 

Dette er en guds gave til meg.

Whiners go too bed.

Lenke til kommentar

 

Dette legg dei inn, men å få på plass ein enkel måte og sjå kva DLC ein alt har kjøpt, det klarer dei ikkje :(

 

Gå inn på kontoen din så har du liste over ALT av kjøp/salg på Steam.. det har ALLTID vært der. Kilde: 10+ år med Steam.

 

PS: Jeg er glad spill blir labeled casual, da kan jeg filtre de ut.

Greit nok, men eg vil ha ein grei måte å sjå det på spelet si "store page". Der er det ei liste over DLC. Om dei ein har kjøpt hadde hatt ein grøn bakgrunn så hadde det vore enkelt å vite kva DLC ein ikkje har.

Ein del spel har enormt mange DLC's.

Lenke til kommentar

Syns synd på Indie-utviklerne som blir møtt med stygge tags fra trolls osv. Jeg skjønner poenget, men hva med en haug av forhåndslagde tags?

Tenkte på det selv. Føler det hadde vært bedre, man har jo allerede anmeldelser for å finne ut om noe er skit eller ikke. Kan ikke Tagsa heller være for videre sjanger inndeling, uten å måtte inneholde personlige meninger om produktet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...