Gå til innhold

Nå tester amerikanerne ut Linux-geværene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bare det ikke blir som Ubuntu, ubrukelig.

ubuntu er da sletts ikke ubrukelig!

 

 

La inn Ubuntu på min gamle MSI Wind som KUN brukes til å se på twitch.tv ved siden av min hoved PC. Har fungert perfekt med Windows XP, men siden det nå fases ut tenkte jeg at Ubuntu ikke kunne ha noe problemer med å fungere til KUN å se på twitch.tv, men neida!!! Dritten henger seg etter få minutter og jeg må start netteleseren på nytt. Ubrukelig møkk.

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare det ikke blir som Ubuntu, ubrukelig.

ubuntu er da sletts ikke ubrukelig!

La inn Ubuntu på min gamle MSI Wind som KUN brukes til å se på twitch.tv ved siden av min hoved PC. Har fungert perfekt med Windows XP, men siden det nå fases ut tenkte jeg at Ubuntu ikke kunne ha noe problemer med å fungere til KUN å se på twitch.tv, men neida!!! Dritten henger seg etter få minutter og jeg må start netteleseren på nytt. Ubrukelig møkk.

Ja, og jeg la inn Windows på min pc. Har fungert perfekt med Linux. Skulle bare extracte en fil, men trodde da ikke Windows skulle ha noe problemer med å fungere til KUN å extracte en fil. Dritten henger seg etter få minutter, og jeg må starte WinRAR på nytt. Ubrukelig møkk.

 

Alltid fint å legge ett programs problem på hele systemet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Les lengre ned, så ser du hvorfor.

Selvsagt aldri noen som har hatt problemer med flash på noen annen plattform.

 

Det tok meg tre sekunder å finne en løsning for å se twitch i vlc. Hvorfor folk fortsatt bruker browsere til å se film er helt utenfor min fatteevne.

 

Du er åpenbart flink med datamaskiner. :)

 

 

Litt vanskelig å chatte på twitch i vlc regner jeg med.

 

 

 

Bare det ikke blir som Ubuntu, ubrukelig.

Troll successful.

Les lengre ned, så ser du hvorfor.

Brukte du live USB til å kjøre operativystemet? Har hatt lignande erfaringar med operativsystemet når det ikkje var installert.

 

 

Nope. Installert på egen partisjon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...