Gå til innhold

– Over halvparten av PlayStation 4-eierne har PS Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må betale 4000kr for konsollen, 500kr for et spill og i tillegg må man betale 400kr pr år for å kunne bruke sin egen konsoll? Folkens, dette er bare rævva. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg håper inderlig at Sony legger ned hele Playstation avdelig død.

 

2 ting jeg vil poengtere for deg.

1) Hvis Sony skal legge ned PlayStation avdelingen sin pga at man må betale for å spille online, hva burde Microsoft gjort for flere år siden da? Du klager ikke over at XBOX har betaling for å spille online.

2) Det sies klart og tydelig i artikkelen at halvparten av PS4-eierne ikke har PS Plus. Tror du den siste halvdelen ikke kan bruke konsollen sin da? Tror du det sitter 2,1 millioner PS4-eiere der ute og ikke bruker konsollen sin? Du kan bruke konsollen uten PS Plus, men du kan ikke spille online. Så vennligst les deg litt opp før du begynner å klage neste gang :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Man må betale 4000kr for konsollen, 500kr for et spill og i tillegg må man betale 400kr pr år for å kunne bruke sin egen konsoll? Folkens, dette er bare rævva. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg håper inderlig at Sony legger ned hele Playstation avdelig død.

2 ting jeg vil poengtere for deg.

1) Hvis Sony skal legge ned PlayStation avdelingen sin pga at man må betale for å spille online, hva burde Microsoft gjort for flere år siden da? Du klager ikke over at XBOX har betaling for å spille online.

Det er vel ikke et urimelig argument å være ufornøyd med at man må betale for å spille online? En av mine grunner til at jeg valgte PS3 fremfor Xbox 360, var at jeg kunne spille gratis online. Han nevner sikkert ikke Microsoft sin Xbox Live fordi artikkelen tross alt handler om PS+ - og det har dermed ingenting med saken å gjøre.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det får vitterlig være opp til ethvert individ, men jeg ser det så absolutt ikke som et urimelig argument å være uenig i en businessmodell som gjør at man ikke kan bruke et produkt 100% som man allerede har betalt for.

 

Moderatormelding

Jeg skjulte forresten et innlegg med trolleanklager. Mistanker om troll skal rapporteres, det er unødvendig med persondiskusjon.

 

Kommentering av moderering tas på PM.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Man må betale 4000kr for konsollen, 500kr for et spill og i tillegg må man betale 400kr pr år for å kunne bruke sin egen konsoll? Folkens, dette er bare rævva. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg håper inderlig at Sony legger ned hele Playstation avdelig død.

 

Ræva? Eg betaler 33kr i mnd og får da 5 spill per mnd. Du må være ganske hjernedød for og ikke gjøre det.

 

Har du derimot bare PS4 og kun får 1 spill for 33kr er det heller ikke gale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man må betale 4000kr for konsollen, 500kr for et spill og i tillegg må man betale 400kr pr år for å kunne bruke sin egen konsoll? Folkens, dette er bare rævva. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg håper inderlig at Sony legger ned hele Playstation avdelig død.

Akkurat nå er jeg litt usikker på om du er gamer, markedsanalytiker eller rett og slett fjern i forhold til verden vi lever i. Your Choice!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...