Gå til innhold

Nå kan du se filmen om Gran Turismo-skaperen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Venter til filmen om Dan Greenawalt, tror den blir mer relevant å se.

For deg ja.

På generelt grunnlag vil jeg si. Forza-serien har blitt mer og mer relevant og stadig i forkant på teknologi, mens Gran Turismo har blitt mer og mer akterutseilt.

Man kan vel ikke akkurat si at GT gjør det dårlig når de har et gjennomsnittlig salgstall for hvert spill på ca. 11,5 mill., noe som er omtrent hva Forza har solgt totalt i hele serien (?)

 

Og hvordan man kan påstå at FM ligger i forkant av teknologi er jo også et annet særdeles merkelig utsagn da siste Forza på Xbox One ikke akkurat ser nevneverdig bedre ut enn GT6 på PS3 ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Venter til filmen om Dan Greenawalt, tror den blir mer relevant å se.

For deg ja.

På generelt grunnlag vil jeg si. Forza-serien har blitt mer og mer relevant og stadig i forkant på teknologi, mens Gran Turismo har blitt mer og mer akterutseilt.

Man kan vel ikke akkurat si at GT gjør det dårlig når de har et gjennomsnittlig salgstall for hvert spill på ca. 11,5 mill., noe som er omtrent hva Forza har solgt totalt i hele serien (?)

 

Og hvordan man kan påstå at FM ligger i forkant av teknologi er jo også et annet særdeles merkelig utsagn da siste Forza på Xbox One ikke akkurat ser nevneverdig bedre ut enn GT6 på PS3 ;)

Så du begrunner dine argumenter med at det selger mer, og ser penere ut?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Venter til filmen om Dan Greenawalt, tror den blir mer relevant å se.

For deg ja.

På generelt grunnlag vil jeg si. Forza-serien har blitt mer og mer relevant og stadig i forkant på teknologi, mens Gran Turismo har blitt mer og mer akterutseilt.

Man kan vel ikke akkurat si at GT gjør det dårlig når de har et gjennomsnittlig salgstall for hvert spill på ca. 11,5 mill., noe som er omtrent hva Forza har solgt totalt i hele serien (?)

 

Og hvordan man kan påstå at FM ligger i forkant av teknologi er jo også et annet særdeles merkelig utsagn da siste Forza på Xbox One ikke akkurat ser nevneverdig bedre ut enn GT6 på PS3 ;)

Så du begrunner dine argumenter med at det selger mer, og ser penere ut?

2 argumenter mot 0, morsomt at man kan vinne en diskusjon uten flere mer utdypende argumenter enn det. Men skal ikke blande meg, brukeren som startet diskusjonen virket på utsagnet at han er litt for mye fanboy til at det er mulig å ha en saklig diskusjon. Selv spiller jeg begge selv om det siste Forza mildt sagt var dårlig, GT6 eventuelt Forza 3/4 over det any day.

Lenke til kommentar

Det ligger mye mer bak enn grafikken. Uansett har ikke GT så mye å skrive hjem om der, spesielt med tanke på "premium"-biler-tøvet. Det mest interessante skjer i simuleringen og der har FM vært noen hestehoder foran i mange år nå, og jeg synes det ville vært mer interessant å se en dokumentar om hva de gjør i samarbeid med f.eks Pirelli på dekkfysikk, og nå senere med Calspan.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...