Gå til innhold

Dagens dings: Denne gir deg trådløs lading på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

øøh, seriøst? om jeg legger den på noe eller stapper inn en kabel er samma søren.

men jeg må ha på et deksel i tillegg?

 

trådløs landning i min mening må være at den lader hvor som helt i huset

Lenke til kommentar

øøh, seriøst? om jeg legger den på noe eller stapper inn en kabel er samma søren.

men jeg må ha på et deksel i tillegg?

 

trådløs landning i min mening må være at den lader hvor som helt i huset

 

Jeg ser en hel rekke utfordringer med å få til trådløs ladning i hele huset. Det ville i så fall være bortimot det samme som trådløs strøm.

 

Men, du kan gjøre det nest beste. Ved å installere ladeplater på undersiden arbeidsbordet på jobb, nattbordet og andre praktiske steder kan du lade telefonen bare ved å legge den fra deg på ett av disse stedene.

 

Ja, det er ikke vanskelig å stappe inn en kabel, men jeg har mobilen liggende på pulten her, ca, *måler, 7.5 cm fra ladekabelen, men jeg har ikke satt den inn, fordi jeg ikke har lite strøm på mobilen, eller ikke kommer på å gjøre det.

 

Trådløs ladekrybbe er også ørelitegranne kjekkere enn å måtte treffe en plugg. Ingen store problemer med pluggen, men dog.

 

Sånn sett er jeg positiv til trådløs ladning, har Lumia 920, for det er egentlig ganske så kjekt. Men jeg hadde ikke kjøpt et klumpete ladedeksel (ja jeg vet 920'en er noe tung og tykk).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser veldig frem til når det kommer greie muligheter for trådløs lading på android. Alle android-telefoner jeg har hatt får etter <6mnd problemer med at kabelen ikke sitter skikkelig i pluggen. Hvorfor alle android produsenter må bli enige om å bruke en rpdlig plugg skjønner ikke jeg, men trådløs lading hadde gjort det til et ikke-problem for meg.

 

Er det forresten noen som vet om deksel eller lignende som passer til Optimus 4x som gir trådløs lading?

Lenke til kommentar

Jeg ser veldig frem til når det kommer greie muligheter for trådløs lading på android. Alle android-telefoner jeg har hatt får etter

 

Det finnes flere Andriod modeller som har trådløs lading. Noen er nevnt i artikkelen. Nexus 4 kan også nevnes har mulighet for trådløs lading.

 

Har aldri hatt problemer med kabel plugg i mine telefoner. Et alternativ du kan se på er Xperia Z1 (finnes mange modeller), kjører lading via kabel med magneter slik som endel Mac pc har.

Lenke til kommentar

Frem til trådløs ladning blir fullt utviklet, ville jeg heller satset på en vanlig ladekrybbe. Med min Xperia Acro S fulgte det med en "dock" med kontaktpunkter på siden av telefonen, og dette funker perfekt. Eneste problemet er at disse koster 400 kroner, noe som bare er galskap, de er jo ikke verdt mer enn et par kroner ...

Lenke til kommentar

Frem til trådløs ladning blir fullt utviklet, ville jeg heller satset på en vanlig ladekrybbe. Med min Xperia Acro S fulgte det med en "dock" med kontaktpunkter på siden av telefonen, og dette funker perfekt. Eneste problemet er at disse koster 400 kroner, noe som bare er galskap, de er jo ikke verdt mer enn et par kroner ...

 

Hva mener du med "fullt utviklet"? Det fungerer jo uten problemer på de telefonene som støtter det. Teknologien er der, er jo bare opp til produsentene å inkludere det i telefonene. Har kjøpt QI-ladere til under hundrelappen på ebay som virker knirkefritt på min Nexus 5.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...