Gå til innhold

Slik er Gets helt nye TV-tjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager avsporingen, men vet noen om opptakene i den nye boksen kan sees når som helst i etterkant? Den første PVR-boksen sperrer opptak på måfå, av opptakene jeg har nå er ca 25% avspillbare. Opptak gjort av kanaler som senere er tatt ut av programpakken eller slått sammen med en annen kanal funker ikke (feks BBC før endringene BBC gjorde), opptak fra kanaler du ikke lenger betaler for funker ikke (denne er forståelig), opptak fra kanaler som har byttet plass på dekoderen funker ikke (omtrent alt jeg har prøvd før mai 2013). Jeg skjønner godt at de vil kryptere opptakene, men slik det funker med denne boksen virker det som jeg betaler for å ha muligheten til å ta opp og kanskje få se opptaket ved en senere anledning.

 

Jeg fikk selvfølgelig et "god dag mann økseskaft" svar fra support, tenkte jeg skulle gå igjennom alt og sende en epost.

Lenke til kommentar

 

 

Det fikser kundeservice for deg.

Er det kommet en ny oppdatering på boksen som tillater dette?

Det har gått meg hus forbi..

Det er nå 2 år siden eg fekk det fikset.

 

Jeg spesifiserte ikke at jeg har den nyeste getboksen, Get Box II.

Om det er to år siden har du vel den forrige modellen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...