Gå til innhold

I dag starter TV 2s store manndomsprøve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem!

 

Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime.

 

Synd SVT ikke har OL-rettighetene denne gangen :hm:

Endret av Yoshi187
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hittils är Sumoappen en ren tragedi på Android Xperia Z i alla fall. De har ingen som helst skalering som fungerar i appen, och sändningarna är i SD, själv om jag har god 4G.

 

Kan bara tänka mig problemen de kommer ha på herrarnas stafett.

Dere svensker får vel ennå større problemer...

 

:D

Lenke til kommentar

Wow. Jeg har fire Android-enheter (med root, så klart) og fire PC-er med Linux. TV 2 Sumo lar seg ikke spille av på noen av dem!

 

Jeg får vel børste støvet av TV-en og se om jeg har TV 2-kanalene der. Eller, vent. SVT! Da slipper jeg å bli forsøkt hjernevasket hver halvtime.

 

SVT sender ikke OL i Sverige, har jeg forstått. Men ja latterlig at root'a Android-enheter ikke får brukt Sumo.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...