Gå til innhold

Mobilen er langt viktigere enn sex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naturen har visst fail'a litt da ikke de viktigste tingene er mat, sex og nettilgang (og i den rekkefølgen). Morsomme ting som kommer frem i undersøkelsen:

 

73% oppgir at de ikke kunne leve uten mat. Antar at de resterende 27%'ene får energien de trenger gjennom fotosyntese?

 

Tv'en er viktigere enn sex ?????

 

Langt flere synes det er viktig (eller livsnødvendig) med bil enn internettilgang??

Lenke til kommentar

Naturen har visst fail'a litt da ikke de viktigste tingene er mat, sex og nettilgang (og i den rekkefølgen). Morsomme ting som kommer frem i undersøkelsen:

 

73% oppgir at de ikke kunne leve uten mat. Antar at de resterende 27%'ene får energien de trenger gjennom fotosyntese?

 

Tv'en er viktigere enn sex ?????

 

Langt flere synes det er viktig (eller livsnødvendig) med bil enn internettilgang??

 

Hadde min nærmeste nabo bodd en mil eller lenger unna, så hadde jeg lett prioritert bil over internett.

Lenke til kommentar

Naturen har visst fail'a litt da ikke de viktigste tingene er mat, sex og nettilgang (og i den rekkefølgen). Morsomme ting som kommer frem i undersøkelsen:

 

73% oppgir at de ikke kunne leve uten mat. Antar at de resterende 27%'ene får energien de trenger gjennom fotosyntese?

 

Tv'en er viktigere enn sex ?????

 

Langt flere synes det er viktig (eller livsnødvendig) med bil enn internettilgang??

 

Jeg antar de siste 27% tenker på å leve uten mat som i å få næring på annet vis, og ikke ha gleden av mat, og for å være helt ærlig er jo spørsmålet ganske tåpelig om man ikke tolker det slik.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...