Gå til innhold

Test: LG G Flex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Amobil, hvorfor ender denne mobilen med en score på 7/10, når snittet av de forskjellige deltestene tilsier et høyere resultat?? Da virker det jo som det nye karaktersystemet deres er tilsidesatt når dere alikevel ikke baserer totalkarakteren på de forskjellige delene!

 

Hei Lasse

 

Totalkarakteren er ikke et gjennomsnitt av delkarakterene, men vår totalvurdering.

 

Delkarakterene er der slik at man selv kan gjøre seg opp en mening om hva som er viktig for en selv.

 

For eksempel viser delkarakterene nå at G FLex er en telefon som yter bra på alle felter, så lenge du ikke bryr deg om at skjermen er treg og har grumsete farger. Vi mener at dette er en såpass kritisk mangel at den ikke fortjener 8/10.

 

Men det er selvsagt bare vår helt personlige mening :)

Lenke til kommentar

Vil gi noen triks, vet disse funker på G2.

 

Dobbeltap midt på øverst på skjermen. Av en eller annen grunn fungerer det mye bedre der.

Root telefonen og legg inn forbedring på kamera og lyd, ligger 2 flotte guider på dette ute på det store interweb xD.

 

Etterpå, så er telefonen noe av det beste jeg har hatt.

Og med LG theme manager så kan man faktisk laste ned en kitkat variant på google store som fjerner den fæle sør korea looken som den og samsung bærer preg av!

Lenke til kommentar

Har innstalert denne programvaren på min LG G2, og synes det er en av de fineste, beste og raskeste programvarene jeg har vært borti på en Korea produsert mobil noengang. At det er raskt kan jo ha med G2 og gjøre, men programvaren krever også lite ressurser og er faktisk 500mb mindre enn Touchwiss rommene til Samsung som standard...

Lenke til kommentar

Vil gi noen triks, vet disse funker på G2.

 

Dobbeltap midt på øverst på skjermen. Av en eller annen grunn fungerer det mye bedre der.

Root telefonen og legg inn forbedring på kamera og lyd, ligger 2 flotte guider på dette ute på det store interweb xD.

 

Etterpå, så er telefonen noe av det beste jeg har hatt.

Og med LG theme manager så kan man faktisk laste ned en kitkat variant på google store som fjerner den fæle sør korea looken som den og samsung bærer preg av!

 

Du har ikke lyst til å linke til disse guidene? For G2 altså? Er det på Xda? Hvilken lyd blir bedre? Høytaler?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...