Gå til innhold

Esport: League of Legends - LCS uke #3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje en gang i fremtiden, kan dere jo dra til Köln av og til, lage noen reportasjer derfra. En god side for å finne inspirasjon til hva dere kan skrive om osv. er jo www.ongamers.com

 

Ellers så syns jeg dette var en god artikkel, oppsettet og alt. Hvis du ikke så LCS kan du bare komme her og få sett de beste kampene + nyheter :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanskje en gang i fremtiden, kan dere jo dra til Köln av og til, lage noen reportasjer derfra. En god side for å finne inspirasjon til hva dere kan skrive om osv. er jo www.ongamers.com

 

Ellers så syns jeg dette var en god artikkel, oppsettet og alt. Hvis du ikke så LCS kan du bare komme her og få sett de beste kampene + nyheter :)

 

Hei TKongen. Det er intet vi heller vil enn å komme oss til Köln for å gjøre noe gøy der. :) Intervju med spillerne og lagene, besøke et gaming house ? det er mye bra stoff vi kan produsere ut av en slik tur. Jeg tør ikke love noe akkurat nå, men vit at det er noe vi helt klart ønsker å gjøre. Og takk for skryt av artikkelen. Vi jobber stadig med å spikre ned hvordan esportsdekningen skal være, så det er gøy å høre at dette formatet settes pris på. :)

Lenke til kommentar

Må prøve å få med Alliance sine nedturer da! Store nyheter når ett (på forhånd) topplag taper så mange kamper. Håper dere kan forsette med gode artikler fra LCS.

 

Alle kampene, tabeller osv ligger tilgjengelig på lolesports.com.

 

Vi skrev en sak om Alliance sine nedturer for litt over en uke siden. Du kan lese den her: http://www.gamer.no/artikler/alliance-levde-ikke-opp-til-forventningene/156168

 

Husk å få med deg Alliance mot Fnatic i kveld klokken 19 - vi får håpe det blir en spennende kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...