Gå til innhold

Har gitt brukerinformasjon til NSA minst 60 000 ganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som at de holder på med dette for egen profitt en noe annet.

Det gjør ikke saken noe bedre når google selv ønsker å dele mer fakta i saken; dette gjennspeiler igje hva jeg ville kalt ulumsk aktivitet!

 

Utenom dette så vil jeg påpeke at det burde være færre terrorister/amerikanske fiender (det amerikanere frykter mest er hva jeg mener) som bruker disse tjenestene. Selvsakt er det unntak. Men det må da være måte på!

Lenke til kommentar

Sa ikke MS at de ikke hadde gitt info til NSA?

AtW

De har ikke gitt dem infoen, de har blitt pålagt å gi ut info til NSA gjennom rettsvesenet. Det er en betydelig forskjell.

 

Ha en fin dag AtW og vær så snill å kveruler til krampa tar deg :) :) Du er alltid morsom :)

 

Edit: Skriveleif

 

Edit2: Hørtes litt rart ut så jeg må rette meg selv litt. De har jo "gitt" dem informasjon pr. se, men ikke frivillig. De har utlevert informasjon etter krav fra NSA så i denne sammenhengen så blir utlevert et bedre ord. Irriterende at alle artikkler om dette skriver gitt, høres ut som om de har sendt dem info fordi de har lyst. Håper det forklarer innlegget mitt litt bedre :p

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Det kom nylig frem i en rapport (som ikke var ment for offentligheten, men som ble lekket) at TSA i USA ikke har funnet en eneste terrorist. Men for all del la oss bruke mer penger på å bygge opp politistater, mens USA finansierer og sender våpen til radikale islamist-grupper i Syria og Libya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...