Gå til innhold

Her viser han nettsiden som endret en hel verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Her viser han nettsiden som endret en hel verden"...men ble den endret til det bedre?

http://www.youtube.com/watch?v=oFH3uLuNL5Y

 

Jeg regner med dette ikke lenger gjelder?

http://www.hardware.no/artikler/topphemmelig-overvaknings-skandale-avslort/134165

 

"Å beskytte privatlivet til våre brukere og deres data er en av Facebooks høyeste prioriteter."

Endret av PaladinNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på hvilken verden jeg er en del av? :hmm: Ettersom Facebook har endret en "hel" verden, men samtidig har den ikke hatt innflytelse på meg.

 

Har du Facebook? Hadde du ikke hatt det mens andre har det så går du glipp av mye planlagt og spontant. Mange som velger å spørre folk på Facebook om å finne på noe når de ser navnet dems når de kjeder seg, for eksempel. Om du har Facebook så blir det jo omvendt, mye rare og morsomme øyeblikk kom av en spontant melding på Facebook ;)

Lenke til kommentar

 

Lurer på hvilken verden jeg er en del av? :hmm: Ettersom Facebook har endret en "hel" verden, men samtidig har den ikke hatt innflytelse på meg.

Har du Facebook? Hadde du ikke hatt det mens andre har det så går du glipp av mye planlagt og spontant. Mange som velger å spørre folk på Facebook om å finne på noe når de ser navnet dems når de kjeder seg, for eksempel. Om du har Facebook så blir det jo omvendt, mye rare og morsomme øyeblikk kom av en spontant melding på Facebook ;)

 

Det stemmer, jeg har ikke facebook

 

 

Lurer på hvilken verden jeg er en del av? :hmm: Ettersom Facebook har endret en "hel" verden, men samtidig har den ikke hatt innflytelse på meg.

Det har indirekte påvirket deg, om ikke direkte.

 

Dette må du forklare meg, hvilken indirekte måte har Facebook endret min verden?

Lenke til kommentar

 

 

Lurer på hvilken verden jeg er en del av? :hmm: Ettersom Facebook har endret en "hel" verden, men samtidig har den ikke hatt innflytelse på meg.

Har du Facebook? Hadde du ikke hatt det mens andre har det så går du glipp av mye planlagt og spontant. Mange som velger å spørre folk på Facebook om å finne på noe når de ser navnet dems når de kjeder seg, for eksempel. Om du har Facebook så blir det jo omvendt, mye rare og morsomme øyeblikk kom av en spontant melding på Facebook ;)

 

Det stemmer, jeg har ikke facebook

 

 

Lurer på hvilken verden jeg er en del av? :hmm: Ettersom Facebook har endret en "hel" verden, men samtidig har den ikke hatt innflytelse på meg.

Det har indirekte påvirket deg, om ikke direkte.

 

Dette må du forklare meg, hvilken indirekte måte har Facebook endret min verden?

 

 

Hvis du er en del av samfunnet, og ikke en einstøing i en hule på fjellet har det påvirket livet ditt. Jeg kjenner ikke deg, men du er en av få i den vestlige verden hvis du har klart å unngå all direkte og indirekte påvirkning fra facebook. Jeg snakker ikke om altoppslukende, livsendrende hendelser her, men heller de små tingene.

Endret av Galen Absalom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...