Gå til innhold

Denne PC-en er på størrelse med en mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler, da de har holdt på godt over 2 år med "Tango PCen".

 

Hmm.. åja. Er første gang jeg hørte om konseptet bak Tango PC, mens jeg hørte om Ubuntu for Android konseptet for ca ett år siden. Kanskje det er ripoff the other way around da :-)

 

Uansett, vil påstå av Ubuntu for Android vil være ett bedre valg, da det er mer allsidig med tanke på at det er en smart telefon i tillegg. Tango PC blir på en måte det samme som en laptop, bare at du ikke har hverken skjerm eller batteri (og ikke SIM-kort) og er derfor avhengi av å ha en ekslusiv docking.

 

En slags portabel stasjonær PC :p

Lenke til kommentar

Ser ikke helt nytten ved denne med mindre man har 2 eller flere dockingstasjoner som man kan koble seg til, f.eks hvis man bruker hjemme pc-en som en jobb-pc og enkelt skal ta den med frem og tilbake fra jobb?

 

 

Men om man derimot har 2 el flere dockingstasjoner så er jo denne løsningen nærmest genial.

Du har hele pc'n på lomma og kan enkelt plugge innn på jobb, hytta eller hvor du nå plasserer dockingene. Tror faktisk jeg må gå for en slik en, om ikke annet så er det sikkert en morsom dings. Og dingsebudsjettet har litt ledig plass så tidlig på året :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...