Gå til innhold

Test: LG 55EA980W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

blir ikke oled på meg før jeg får en 4k i 70"+ til en pris under 30k... så 2018 ish tipper jeg blir året for ny tv i stuen

 

Samme :thumbup:

 

Vi får smøre oss med tålmodighet, som de sier.

 

Se her, hadde vi bare fått fjerna dollartegnet og satt inn NOK istedet, så hadde alt vært i kjønneste orden! :)http://www.oled-info.com/lg-ship-their-77-curved-4k-oled-tv-q2-2014-29999

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får man egentlig testen tv til det fulle potensiale i det hele tatt? da uten om bilder?

Ser ikke vitsen med 4K før om 2-3år

Hvorfor ikke? En kraftig pc vill klare å kjøre spill i 4k oppløsning. Netflix vill også få 4k oppløsning i år, det samme med blu-ray. Youtube støtter allerede 4k.

Endret av Scorpion88
Lenke til kommentar

 

Får man egentlig testen tv til det fulle potensiale i det hele tatt? da uten om bilder?

Ser ikke vitsen med 4K før om 2-3år

Hvorfor ikke? En kraftig pc vill klare å kjøre spill i 4k oppløsning. Netflix vill også få 4k oppløsning i år, det samme med blu-ray. Youtube støtter allerede 4k.

Det er i dag veldig begrenset med 4k materiale her.

Blu-ray kommer vel med støtte, men om jeg ikke husker feil så var det ikke før neste år.

Fremdeles er det ingen 4k tv med hdmi 2.0(som jeg har sett, eller det finnes vel 1).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor får denne TV-en anbefalt når den har alle disse ulempene? Forstår at det er en flott TV med mange kvaliteter, men så burde den tross alt ha mange skikkelig fantastiske kvaliteter til denne prisen!

 

HW er altfor tilgivelig og generøse med anbefalingene sine. Hvem anbefales dette til? Burde heller fått et merke som sier noe om den gode bildekvaliteten, fordi utenom det så er det ikke verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Får man egentlig testen tv til det fulle potensiale i det hele tatt? da uten om bilder?

Ser ikke vitsen med 4K før om 2-3år

Hvorfor ikke? En kraftig pc vill klare å kjøre spill i 4k oppløsning. Netflix vill også få 4k oppløsning i år, det samme med blu-ray. Youtube støtter allerede 4k.

Ser bare ikke vitsen med det. Men jeg leste feil, TV er full hd og ikke 4k. Beklager det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...