Gå til innhold

Mobilsuksessen Plague Inc. kommer til Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt skuffet, man kan kjøre samme taktikk om og om igjen, spillet er altfor lett når man lærer seg hvordan det fungerer.

 

Nja, det går an, men det er jo derfor det er flere vanskelighetsgrader og flere ulike typer balterier/virus o.l. som krever ulik strategi.

Og angående "halvannen time" spilletid per runde så kan denne krympes betraktelig hvis man kjøper appen til 1$ ca og aktiverer spoling. Du har jo også mulighet til å lagre spill heldigvis.

Lenke til kommentar

Høres veldig likt ut som Pandemic 2...

Er madagaskar like irriterende paranoide her ? :D

 

Har ikke spilt Pandemic, men på dette synes jeg kanskje det vanskeligste var å få smittet de spredt befolkede øyene rundt i den kjølige delen av verden: Island, Grønland og New-Zealand.

Lenke til kommentar

 

Ble litt skuffet, man kan kjøre samme taktikk om og om igjen, spillet er altfor lett når man lærer seg hvordan det fungerer.

Nja, det går an, men det er jo derfor det er flere vanskelighetsgrader og flere ulike typer balterier/virus o.l. som krever ulik strategi.

Og angående "halvannen time" spilletid per runde så kan denne krympes betraktelig hvis man kjøper appen til 1$ ca og aktiverer spoling. Du har jo også mulighet til å lagre spill heldigvis.

 

Jada, er en stund siden jeg spilte dette på nettbrettet, men husker at jeg fant en metode som funket for alle virus, ble bare kjedelig til slutt. Uansett, kult konsept og et morsomt spill, kommer til å prøve PC versjonen.

Lenke til kommentar

Starte i egypt funket bra for meg, havn og flyplass og en grei mengde folk til å spre smitten. Jeg klarte meg rimelig kjapt igjennom med alle virus/bakterier. Hadde noen feilslåtte taktikker her og der, men andre klarte jeg på første forsøk. Aktiver nysing og luftbåren smitte, deretter gå for de forskjellige komboene... Hold dødlighet nede og smittsomhet oppe til man har smittet alle, deretter øker man dødlighet og ser på at tallet overlevende stuper... Likte spillet jeg, fikk en litt ekkel følelse av å utslette menneskeheten på den måten men morsomt alikevel. Ender nok opp med å kjøpe dette på pc ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...