Gå til innhold

Batman: Arkham Origins får ikke mer nedlastbart innhold på Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vent å se Nintendo kommer tilbake med full drift og går fra alle igjen etter Wii U'ens levetid eller allerede til jul 2014 (hvem vet). Nintendo kommer ikke til å drepe Wii U'en nå, dem kommer til å kjøre den ut til den er nesten 5 år gammel tror jeg. I 2014 kommer det mange bra eksklusive titler til Wii U som vil få opp salge en hel del. (Om dem skulle drepe Wii U'en nå med 3mil. solgte konsoller så dreper dem de som kjøpte Wii U'en først og det vet Nintendo....)

 

Slik som det var på Wii'en så fikk den mange bra Wii spill som var eksklusvie kun til Wii fra tredjepartsutviklere, det er slike tredjepartsutviklere som må komme tilbake til Wii U :)

 

Drit i EA & Warner Bros. osv. og håper Nintendo stenger ute tredjepartsutviklere som ikke vil støtte Wii U'en i sine dårlige dager om Wii U eller neste konsoll vil gå som det suser i ettertid... Noe jeg tviler på Nintendo vil gjør menmen....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Problemet er kanskje at altfor få har kjøpt spillet til konsollen ?

Jepp. Morsomt hvordan Nintendo har blitt slik som SEGA var på 90-tallet.

 

Hvordan var det egentlig?

Lenke til kommentar

 

 

Problemet er kanskje at altfor få har kjøpt spillet til konsollen ?

Jepp. Morsomt hvordan Nintendo har blitt slik som SEGA var på 90-tallet.

 

Hvordan var det egentlig?

 

 

SEGA hadde tydelig innovativ og god hardware, men de feilet på image, og de hadde ofte spill som ikke slo an like godt som Nintendo spillene. Nå er det Nintendo som sliter, til tross for å introdusere hardware som imponerer pressen og spillerne, så sliter de med å faktisk opprettholde sitt image, og de sliter i alle fall med å få tredjeparts utviklere til å lage spill til konsollene deres - de er også for treige og for feige til å produsere nye, egne spill.

Lenke til kommentar

 

 

 

Problemet er kanskje at altfor få har kjøpt spillet til konsollen ?

Jepp. Morsomt hvordan Nintendo har blitt slik som SEGA var på 90-tallet.

 

Hvordan var det egentlig?

 

 

SEGA hadde tydelig innovativ og god hardware, men de feilet på image, og de hadde ofte spill som ikke slo an like godt som Nintendo spillene. Nå er det Nintendo som sliter, til tross for å introdusere hardware som imponerer pressen og spillerne, så sliter de med å faktisk opprettholde sitt image, og de sliter i alle fall med å få tredjeparts utviklere til å lage spill til konsollene deres - de er også for treige og for feige til å produsere nye, egne spill.

 

 

Har Wii U hardware som imponerer? I mine øyne er dårlig hardware ett av konsollens større problemer.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nintendo 3DS har imponerende hardware. Nintendo Wii hadde imponerende motion controls da den ble lansert. Wii U har en ganske så sprek kontroller. Ingen av disse benyttes til sitt fulle potensial.

 

En gimmicky kontroller er ikke nok til å si at Wii U (som det er snakk om her) har imponerende hardware

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Problemet er kanskje at altfor få har kjøpt spillet til konsollen ?

Jepp. Morsomt hvordan Nintendo har blitt slik som SEGA var på 90-tallet.

 

Hvordan var det egentlig?

 

 

SEGA hadde tydelig innovativ og god hardware, men de feilet på image, og de hadde ofte spill som ikke slo an like godt som Nintendo spillene. Nå er det Nintendo som sliter, til tross for å introdusere hardware som imponerer pressen og spillerne, så sliter de med å faktisk opprettholde sitt image, og de sliter i alle fall med å få tredjeparts utviklere til å lage spill til konsollene deres - de er også for treige og for feige til å produsere nye, egne spill.

 

Dem produserer zelda og mario spill så dem er ikke så late. Ingen som vil ha nye spill fra nintendo. Grunnen til at folk liker nintendo er pågrunn av zelda og mario, jeg ville aldri spilt nintendo mer vist dem bare begynte med andre nye ukjente spill

 

 

Nintendo 3DS har imponerende hardware. Nintendo Wii hadde imponerende motion controls da den ble lansert. Wii U har en ganske så sprek kontroller. Ingen av disse benyttes til sitt fulle potensial.

 

En gimmicky kontroller er ikke nok til å si at Wii U (som det er snakk om her) har imponerende hardware

 

AtW

 

Ingen som har sagt at det er en gimmicky kontroller heller

Lenke til kommentar

Morsomme idéer, men imponerende hardware (om man tenker på hardware på det som er inne i maskinen) har ikke Nintendo hatt på en stund. Synes heller ikke sammenlikningen med Sega og Nintendo er strålende, med mindre Wii U er deres Saturn og en eventuell neste konsoll blir som Dreamcast: Forut for sin tid i hardware, nettintegrasjon og med et kreativt bonanza av nye, gode og sjangerbrytende gromspill.

Lenke til kommentar

 

 

 

En gimmicky kontroller er ikke nok til å si at Wii U (som det er snakk om her) har imponerende hardware

 

AtW

 

 

 

 

Ingen som har sagt at det er en gimmicky kontroller heller

 

 

Jeg har da beviselig sagt den er gimmicky, og jeg er ikke den eneste, så jo, noen har sagt det er en gimmicky kontroller.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Djises, poenget er at Nintendo nå sliter til tross for at de en gang var så store. Og de sliter på akkurat samme punktene som SEGA slet på 90-tallet.

 

@ Winza: Mario og Zelda tilhører gamle serier, som endrer seg svært lite mellom hver iterasjon. Som jeg sa, de er for late eller feige, til å lage NYE egne spill. Da tenker jeg mest på nye IP'er. Hvem som helst kan lage en ganske typisk oppfølger til et spill uten å endre særlig mye, når de fleste av spillerne ikke forventer (eller kanskje til og med ønsker) seg mer enn bare enda mer av det samme, med noen flere gimmicks kastet inn. Men Nintendo har blitt utrolig late (eller, som sagt, feige) til å faktisk ta en risiko og prøve seg på noe nytt. Samtidig er de for dårlige til å støtte tredjeparts utviklere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Djises, poenget er at Nintendo nå sliter til tross for at de en gang var så store. Og de sliter på akkurat samme punktene som SEGA slet på 90-tallet.

 

@ Winza: Mario og Zelda tilhører gamle serier, som endrer seg svært lite mellom hver iterasjon. Som jeg sa, de er for late eller feige, til å lage NYE egne spill. Da tenker jeg mest på nye IP'er. Hvem som helst kan lage en ganske typisk oppfølger til et spill uten å endre særlig mye, når de fleste av spillerne ikke forventer (eller kanskje til og med ønsker) seg mer enn bare enda mer av det samme, med noen flere gimmicks kastet inn. Men Nintendo har blitt utrolig late (eller, som sagt, feige) til å faktisk ta en risiko og prøve seg på noe nytt. Samtidig er de for dårlige til å støtte tredjeparts utviklere.

Folk vil ikke ha nye spill fra nintend, vi vil ha zelda og mario, bare ta en titt på a link between the worlds og så si igjen hvordan dem er late...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Du sier at folk ikke vil ha noe nytt fra Nintendo. Jaså. Hva er så da årsaken til at Nintendos konsoller flopper, og spillsalget til disse er bedritent? Fordi det å fortsette i samme sporet fungerer tydeligvis ikke heller.

De fleste av dem kjente spill tittlene kommer til 3ds, pokemon, zelda, mario you name it og 3ds er extremt populær

 

Så angående saken her, vist jeg kjøper spillet til wii u har jeg ingen mulighet til å spille dlcen?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...