Gå til innhold

Intervju: Middle-earth: Shadow of Mordor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers. og det at han bruker ett brukket sverd og har et skrømt som partner gir enda mer følelse at dette er en stakkars gjennopplivet kriger som er ute etter hevn.

Blr spennende å se hvordan dette utvikler seg ja :)

Lenke til kommentar

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers. og det at han bruker ett brukket sverd og har et skrømt som partner gir enda mer følelse at dette er en stakkars gjennopplivet kriger som er ute etter hevn.

Blr spennende å se hvordan dette utvikler seg ja :)

 

Orginal? Dette ser ut som en blåkopi av Assassins Creed med LOTR skins. Men men, kua kan sikkert melkes litt til. Håper bare kamp blir mer engasjerende enn AC.

Lenke til kommentar

 

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers. og det at han bruker ett brukket sverd og har et skrømt som partner gir enda mer følelse at dette er en stakkars gjennopplivet kriger som er ute etter hevn.

Blr spennende å se hvordan dette utvikler seg ja :)

 

Orginal? Dette ser ut som en blåkopi av Assassins Creed med LOTR skins. Men men, kua kan sikkert melkes litt til. Håper bare kamp blir mer engasjerende enn AC.

Ser fantastisk ut i hvertfall.

Lenke til kommentar

 

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers. og det at han bruker ett brukket sverd og har et skrømt som partner gir enda mer følelse at dette er en stakkars gjennopplivet kriger som er ute etter hevn.

Blr spennende å se hvordan dette utvikler seg ja :)

 

Orginal? Dette ser ut som en blåkopi av Assassins Creed med LOTR skins. Men men, kua kan sikkert melkes litt til. Håper bare kamp blir mer engasjerende enn AC.

Nja vi får nå ihvertfall lov til å prøve å kverke Sauron og vi fårprøve oss som halvt skrømt halvt levende så en del originalitet er det da. Men ja det blir nok mye action ja som vi har sett før. Uansett det blir sikkert gøy :-)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at dere skriver middle-earth når det er snakk om verdenen de bor i. Og det verste er at når dere konsekvent velger et ord som Middle-earth og så skriver dommedagsberget ødelegger det flyten i teksten. Velg en av delene, enten middle-earth og Mountain of doom eller middag og dommedagsberget, vær så snill??? Ellers en strålende artikkel om et spill jeg synes ser interessant ut

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at dere skriver middle-earth når det er snakk om verdenen de bor i. Og det verste er at når dere konsekvent velger et ord som Middle-earth og så skriver dommedagsberget ødelegger det flyten i teksten. Velg en av delene, enten middle-earth og Mountain of doom eller middag og dommedagsberget, vær så snill??? Ellers en strålende artikkel om et spill jeg synes ser interessant ut

 

Middle-earth brukes bare når det er snakk om tittelen på spillet. Ellers bruker vi konsekvent norske ord, deriblant Midgard, som du kan se i teksten. ^^

Lenke til kommentar

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers.

 

Dette er fan fiction, og langt i fra tro mot Tolkiens univers. Ser ikke helt hvorfor de ikke bare kunne funnet på en orginal verden til dette - bare tull å sette det i "Midgard".

 

Så riktignok gøy ut!

Endret av OKMarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at dere skriver middle-earth når det er snakk om verdenen de bor i. Og det verste er at når dere konsekvent velger et ord som Middle-earth og så skriver dommedagsberget ødelegger det flyten i teksten. Velg en av delene, enten middle-earth og Mountain of doom eller middag og dommedagsberget, vær så snill??? Ellers en strålende artikkel om et spill jeg synes ser interessant ut

 

Er det ikke Mount Doom?

 

Mener bestemt at jeg hører i hodet mitt at Gandalf sier: "...in the fires of Mount Doom..."

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at dere skriver middle-earth når det er snakk om verdenen de bor i. Og det verste er at når dere konsekvent velger et ord som Middle-earth og så skriver dommedagsberget ødelegger det flyten i teksten. Velg en av delene, enten middle-earth og Mountain of doom eller middag og dommedagsberget, vær så snill??? Ellers en strålende artikkel om et spill jeg synes ser interessant ut

 

Begynte for mange år siden å lese Hobbiten på norsk. Jeg kom til "Lommelun" før jeg kjøpte den på engelsk. Den håpløse oversettelsen av Tolkiens verk er en av grunnene til at jeg alltid leser bøker på originalspråket (gitt at jeg kan det).

Lenke til kommentar

 

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers.

 

Dette er fan fiction, og langt i fra tro mot Tolkiens univers. Ser ikke helt hvorfor de ikke bare kunne funnet på en orginal verden til dette - bare tull å sette det i "Midgard".

 

Så riktignok gøy ut!

 

 

Enig. Den som tror dette spillet er tro mot bøkene, har ikke lest bøkene. Denne "shroud walk" greia eller hva de kaller det, er bare tull. Ingen som har brukt den andre siden slik i noen av Tolkein-bøkene. Og ingen som har brukt den slik uten ringen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Liker denne ideen veldig godt :) ser lovende ut. Orginale ideer som allikevel er tro mot Tolkiens univers.

Dette er fan fiction, og langt i fra tro mot Tolkiens univers. Ser ikke helt hvorfor de ikke bare kunne funnet på en orginal verden til dette - bare tull å sette det i "Midgard".

 

Så riktignok gøy ut!

Enig. Den som tror dette spillet er tro mot bøkene, har ikke lest bøkene. Denne "shroud walk" greia eller hva de kaller det, er bare tull. Ingen som har brukt den andre siden slik i noen av Tolkein-bøkene. Og ingen som har brukt den slik uten ringen.

Noen må jo være den første!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...