Gå til innhold

Podkast: Rad Crew # 158


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott program, som vanlig.

Spillmusikk er jo et tema dere gjerne kunne lage en feature på. Kanskje en top 5 over tidenes beste spill-soundtracks. Eller: Hvilke fem spills soundtracks har hatt strkes påvirkning på deg, den gang du spilte de.

 

Fra toppen av hodet, tror jeg min liste ville innholdt disse: WOW, HoMM 3, Baldurs Gate, Skyrim og Anchronox.

 

Ellers har jeg ikke fått svar på min forslagsmail til dere om Let's Plays, har dere fått mitt innspill?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott program, som vanlig.

Spillmusikk er jo et tema dere gjerne kunne lage en feature på. Kanskje en top 5 over tidenes beste spill-soundtracks. Eller: Hvilke fem spills soundtracks har hatt strkes påvirkning på deg, den gang du spilte de.

 

Fra toppen av hodet, tror jeg min liste ville innholdt disse: WOW, HoMM 3, Baldurs Gate, Skyrim og Anchronox.

 

Ellers har jeg ikke fått svar på min forslagsmail til dere om Let's Plays, har dere fått mitt innspill?

 

Det er en kjempegod idé til Topp 5!

 

Beklager hvis jeg ikke har svart, skal sjekke det ut umiddelbart i innboksen her. Mye å følge med på etter hvert som vi har vokst litt. Men jeg lover at ALT blir lest.

 

Jeg ser nå at jeg HAR mottatt mailen. Skal svare på den ASAP :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...