Gå til innhold

Apple taper smartmobil-krigen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med faktaen som blir brukt her er at noen burde definert hva en smart telefon er.

 

Bare fordi den har en stor skjerm og kan gå på internett så kan det ikke sammenlignes med en iPhone. Samsung selger for det meste 1 kroners mobiler uten potensialle. Eller kaster de gratis etter deg hvis du kjøper en eller annen billig samsung tv. Sammenlig highend telefonene til alle android produsentene mot apple så begynner det å ligne på noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPhone er ingenting imot f.eks de nyeste smarttlf til Sony og Samsung flere tekniske område. Jeg skal snart anskaffe meg en tlf med vekt på godt kamera, og ville ikke kjøpt iPhone sitt dårlige kamera på kun 8 mega pix. Da hadde det blitt Sony eller Samsung. Dessuten har iPhone en altfor liten skjerm i forhold til både Samsung og Sony. Vil ikke ha en mobil hvor man nesten må bruke forstørrelesglass for å se skjermen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

iPhone er ingenting imot f.eks de nyeste smarttlf til Sony og Samsung flere tekniske område. Jeg skal snart anskaffe meg en tlf med vekt på godt kamera, og ville ikke kjøpt iPhone sitt dårlige kamera på kun 8 mega pix. Da hadde det blitt Sony eller Samsung. Dessuten har iPhone en altfor liten skjerm i forhold til både Samsung og Sony. Vil ikke ha en mobil hvor man nesten må bruke forstørrelesglass for å se skjermen.

 

Dette innlegget viser dessverre hvor lite du vet om kameraer. Et kamera er ikke bedre bare fordi det har flere megapixler. Linsen som sitter i er mye viktigere. Pluss at programvaren som behandler bildene er veldig viktig.

 

iPhone 5S har et av de beste mobilkameraene på markedet, så å omtale kameraet som dårlig blir bare for dumt. Det finnes 15 megapixel kameraer der ute som tar mye dårligere bilder.

 

Størrelsen på telefon er en smakssak. Men nå ser du at Sonys Xperia Z1 Compact kommer med 4,2 tommer skjerm og er i ferd med å bli en bestselger. Jeg har kjøpt denne selv.

Så ikke alle vil ha en diger skjerm. Noen skal faktisk ha disse i lomma også...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...