Gå til innhold

Test: Burg 15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kikket litt på denne når Sonys smartwatch 2 ikke var å oppdrive, og kom til samme konklusjon som dere, søppel....

Skriveleifene til klokka var morsomme, dog kun om man ikke eier en selv, vil jeg tro...

 

Forøvrig mener jeg bestemt at amoled skjerm er helt nødvendig på en slik klokke pga. innsynsvinkel og svartnivå...

Endret av Ourasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kikket litt på denne når Sonys smartwatch 2 ikke var å oppdrive, og kom til samme konklusjon som dere, søppel....

 

Skriveleifene til klokka var morsomme, dog kun om man ikke eier en selv, vil jeg tro...

 

Forøvrig mener jeg bestemt at amoled skjerm er helt nødvendig på en slik klokke pga. innsynsvinkel og svartnivå...

 

Netonnet har den faktisk på lager. :)

 

On topic:

 

Klokketelefon-ideen er vell i grunn ganske så gamal no. Konseptet er heilt genialt, men i praksis fungerer det dårleg. Dagens teknologi er rett og slett ikkje god nok for å produsere eit slikt apparat til rimeleg penge.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en klokke med simkort og tre enkle funksjoner:

Vise innringer

Vise SMS

Vise klokke

Pakk dette inn i et flott, diskret yttre med god batterilevetid.så kjøper jeg.

 

Å skulle kaste bort batteriet til telefonen på unødvendig kommunikasjon med en ekstern dings er bortkastet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For oss som ikke er tenåringer lenger og er avhengig av Facebook 16 timer i døgnet, tvangstanker som skritteller og antall pulsslag i døgnet så virker dette som en helt topp klokke. Mobilene i dag er alt for store. Kunne aldri tenkt meg en "slepbar" Samsung Galaxy som ikke passer i lomma. Hva er egentlig vitsen med en smartklokke uten telefon i ? Det er et statussumbol. Jeg trenger en telefon jeg kan ringe med 3-4 ganger om dagen og kanskje 2-3 SMS pr dag, og til den slags bruk må jo denne klokka være midt i blinken. Jeg er voksen og har full jobb og dermed kan jeg ikke være på facebook ørten timer i døgnet. Jeg har smartmobil også, men skjermen er knust, så det har vært en dyr affære (noe jeg slipper med denne klokka). Hvis jeg skal ta bilder forerekker jeg speilreflekskameraet mitt. Skal jeg høre på musikk foretrekker jeg Bowers & Wilkinson høytalerne med Electrokopaniet forsterkeren i stua.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...