Gå til innhold

Android 4.4 KitKlar klar til HTC One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som opplever ekstremt battery drain etter oppgradering? Har overvåket bruk av batteriet og kan ikke se annet enn at det er Kernel og HTC-ting som tapper. Batteriet forsvinner like fort om telefonen er i bruk eller sleep med skjermen av...

 

Har helt motsatt erfaring. Har riktignok ikke brukt telefonen så mye i dag, men etter over 13 timer siden lading er den fortsatt på 73%. Har ikke vært i nærheten av sånne tall tidligere.

Lenke til kommentar

Det har alltid vært slik at produsentene ikke nødvendigvis tar med alle nye funksjoner når de oppdaterer Stort sett har det kommet veldig lite (synlige) nye endringer med.

Derfor er det i mine øyne ikke oppdateringer så mye å mase om lenger. Feilrettinger, tetting av sikkerhetshull osv er greit nok, men funksjonsmesdig er det lite å hente. Nå flytter jo Google også stadig mer funksjonalitet over til play services.

Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering (4.4) opplever jeg vesentlig dårligere batteri tid. Jeg kan tenke meg at det har en sammenheng med trådløst nett eller BT som jeg bruker hele tiden. Men i forhold til tidligere med samme innstillinger og bruk ser jeg vesentlig dårligere batteri tid.Opplever også at enkelte trådløse nett ikke lenger vil koble til.

Endret av KLB
Lenke til kommentar

Har htc i norge gitt ut ikke fullført verson maybe?? min e no i allefall ikke full pakke!!

 

mangle mye av kitkat opplegge...

 

Dette kommer av at HTC bruker HTC Sense, og du vil derfor ikke få Google's egen utforming på alt, f.eks. ringeappen og mye av det andre nye. Dette får du derimot på LG's Nexus 5 som bruker "ren" android, uten produsentens egen utforming på operativsystemet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...