Gå til innhold

- Samsung Galaxy S5 lanseres 23. februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fettlars: Det er ikke så merkelig som en skulle tro. Galaxy Note-modellene pleier å bli lansert en dag eller to før IFA, i Berlin. Samsung har mange ganger tidligere hatt Unpacked-events en dag eller to i forkant av MWC. S3, og S4 ble lansert på egne events, helt utenom, men går vi tilbake til Galaxy S2, for eksempel, ble den lansert dagen før MWC i 2011. Flere av nettbrettene har blitt lansert på tilsvarende "dagen før"-events, og også den første Bada-telefonen, som var en stor satsning, selv om OS-et ble en kortlevd affære.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fettlars: Det er ikke så merkelig som en skulle tro. Galaxy Note-modellene pleier å bli lansert en dag eller to før IFA, i Berlin. Samsung har mange ganger tidligere hatt Unpacked-events en dag eller to i forkant av MWC. S3, og S4 ble lansert på egne events, helt utenom, men går vi tilbake til Galaxy S2, for eksempel, ble den lansert dagen før MWC i 2011. Flere av nettbrettene har blitt lansert på tilsvarende "dagen før"-events, og også den første Bada-telefonen, som var en stor satsning, selv om OS-et ble en kortlevd affære.

Ja nettopp fordi s3 og s4 har blitt lansert på egne "shows" at jeg finner det sannsynlig at de gjør det igjen.

Jeg vedder 2 kasser øl på at den ikke blir lansert der.

Samsung er veldig store på mobiltelefon fronten.

 

Samsung og Apple er jo de store produsentene nå til dags og Samsung har brukt å følge Apple sine måter å lansere produkter på.

I tillegg har en av samsung sjefene nevnt Mars som mulig lanseringsdato.

 

Dette får meg til å tro at de ikke kommer i Barcelona.

Men, den som lever den får se.

 

Forresten: I følge gsmarena.com så er dette samme personen som sa det samme i fjor og som også tok feil.

Det logiske er at de gjør som Apple, lanserer 2 telefoner og jeg leste noe rykter om de kommer med nytt design på telefonene.

 

Hvis de lanserer ny touchwiz som han også mener, så tror jeg ikke noe på at de blir samme design, men ny design og samtidig at de skrur opp prisene..

 

Det synes ikke jeg virker veldig ulogisk, de har tross alt jerngrep i markedet.

Det eneste som jeg kan finne som taler for lansering før mwc så må det være at de har lansert en rekke nye nettbrett og at de egentlig bare å lansere ny klokke og ny telefon

Endret av Fettlars
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...