Gå til innhold

Test: Intel Core i3 4340


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TDP = 54W

Maks effekforbruk = 65W

 

Hvordan kan dette stemme? Kikker selv på en oppdatert løsning for min HTPC som fortsatt bruken gammel AMD X3-920 som fortsatt er OK men vil gjerne oppdatere grafikk delen litt og vil holde strømforbruket på en så liten nivå som mulig. I en HTPC har denne prosessoren nok kraft i GPU-delen synes jeg.

Lenke til kommentar

TDP = 54W

Maks effekforbruk = 65W

 

Hvordan kan dette stemme? Kikker selv på en oppdatert løsning for min HTPC som fortsatt bruken gammel AMD X3-920 som fortsatt er OK men vil gjerne oppdatere grafikk delen litt og vil holde strømforbruket på en så liten nivå som mulig. I en HTPC har denne prosessoren nok kraft i GPU-delen synes jeg.

 

Jeg har en i3 3220t med integrert skjermkort som har maks strømforbruk på 35W. Helt super i en HTPC. Bruker hovedsakelig XBMC, og har ingen problemer med verken 1080P eller SBS-3D-filer.

Lenke til kommentar

"Beveger vi oss opp i Core i5-serien dobles antall kjerner, finner vi enda mer L3-cache og Turbo-teknologi. For fire kjerner og HT-teknologi må vi helt opp til entusiastprosessorene i Core i7-serien"

 

Hæææ? 2x2 er da vel fremdeles fire? Så da trenger man jo ikke gå helt opp til I7 serien hvis det er fire kjerne og HT man leter etter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...