Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Gear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke hvorfor samsung påstår at denne klokken er kompatibel med S4 4G+ (i9506), da den så absolutt ikke er det (har en liggende i skuffen da klokken påstår at den ikke er kompatibel med dette produktet ...). Får vel vente til 4.3 kommer til telefonen, er del først da den blir kompatibel..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aner ikke hvorfor samsung påstår at denne klokken er kompatibel med S4 4G+ (i9506), da den så absolutt ikke er det (har en liggende i skuffen da klokken påstår at den ikke er kompatibel med dette produktet ...). Får vel vente til 4.3 kommer til telefonen, er del først da den blir kompatibel.

Jeg kjøpte også S4 4g+ da Samsung påstår Gear er kompatibel med denne mobilen,

føler meg rimelig lurt av Samsung nå. Spørsmålet er når kommer 4.3 til denne mobilen, er redd det vil ta tid, kanskje s5 kommer først.

Hadde heldigvis liggende en Note 2 slik at jeg fikk testet klokken, etter at jeg rooted klokken og lagt inn en annen rom fikk jeg mer applikasjoner til den så klokken ble mye bedre.

Fornøyd med klokken nå men absolutt ikke fornøyd med Samsung som sier s4 4g+ er kompatibel med klokken.

Lenke til kommentar

Brukt denne siden desember og vet ikke hvordan jeg klarte meg uten før. man sparer mye tid ved å slippe å dra opp mobilen til en hver anledning bare det piper. har lagret en del "hurtig" meldinger så det å svare med klokken er ingen problem. veldig fint under kjøreturen for de som ikke har handsfree etc. merker at batteritiden på telefonen har gått veldig opp pga mindre bruk også. klokken lades fult opp på 20minutter annenhver dag. styrer musikken fra den både hjemme, i bilen og på jobb. Topp produkt som er så lite teknologisk at det kunne vært sluppet for mange år siden :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Drasse ingen som er i nærheten av å kunne matche Pebble!

Hva er det pebble Gjør som ikke gear gjør? Seriøst. Jeg lurer.

Det viktigste for Pebble kontra Gear for min del er:

1. Passer til alle Android-telefoner og iPhone, mens Gear kun kan brukes av noen få Samsung-telefoner.

2. Batteriet i Pebble holder en uke, mot en drøy dag for Gear.

3.Pebble er vanntett ned til 40 meter, men Gear kun tåler en dusj eller litt regn.

 

Ellers er både prisen og vekten det halve av Gear, for de som er opptatt av sånt, sa mot at man kan bruke et hvilket som helst 22mm lenke/reim til klokka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Fortsatt ingen som er i nærheten av å kunne matche Pebble!

Har begge og Pebble (ikke Pebble Steel) ser ut som en leke fra Brio, der Gear føles luksuriøs og velbygd.

Nettopp derfor har Pebble vært totalt uaktuell før Steel.

Men for en som ikke kan fordra Samsung-telefoner, også S4 og Note3 som jeg heldigvis klarte å få solgt igjen etter en knapp ukes bruk, så er valget heldigvis enkelt :-)

Lenke til kommentar

 

Kan denne, eller noen av de andre smartklokkene brukes som fjernkontroll til Spotify?

Det er den eneste funksjonen jeg er på jakt etter...

Ja.

 

En kan kontrollere valgfri musikkspiller over blåtann.

 

Sweet. Da blir det etter hvert en Pebble Steel på undertegnede!

Lenke til kommentar

 

 

Drasse ingen som er i nærheten av å kunne matche Pebble!

Hva er det pebble Gjør som ikke gear gjør? Seriøst. Jeg lurer.

Det viktigste for Pebble kontra Gear for min del er:

1. Passer til alle Android-telefoner og iPhone, mens Gear kun kan brukes av noen få Samsung-telefoner.

2. Batteriet i Pebble holder en uke, mot en drøy dag for Gear.

3.Pebble er vanntett ned til 40 meter, men Gear kun tåler en dusj eller litt regn.

 

Ellers er både prisen og vekten det halve av Gear, for de som er opptatt av sånt, sa mot at man kan bruke et hvilket som helst 22mm lenke/reim til klokka.

Vanntett. OK det er jo bedre.

 

Batteritid? Gear holder 4 dager hvis man skrur av om natten. Og Z det å lade ting er en vane. 1 gang pr uke eller 2 pr uke spiller ingen rolle.

 

At den passer til alle er selvsagt en stor fordel. Men går det på bekostning av funksjoner?

 

Enklere å bytte reim er greit nok. Prisen er da å ikke ha kamera. Da vil jeg heller ha kamera.

 

Tynnere er også greit nok. Synes ikke det veier så tungt men.

 

Billigere er jo selvfølgelig en fordel hvis man da ikke mister noe. Kamera?

Lenke til kommentar

Et kjipt kamera på klokka er et poeng å ha? Okeeei... Hver sin smak antar jeg.

 

De fleste bruker klokken til å se tiden og kanskje enda viktigere som et fashion accessory. Da går det ikke an at klokka er dau fordi du glemte å skru den av eller å lade den hele tiden, eller at den er redselsfullt stygg å se på...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...