Gå til innhold

Nye Chrome forteller deg hvilken fane som bråker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eneste som er kjipt med den nye versjonen er at scrollfunksjonen har sluttet å virke. Man kan scrolle med mus, men ikke ved å dra scrollbaren opp og ned. Test selv på wikipedia, der du velger land.

Works on my machine? Kjører Version 32.0.1700.76 m.

Samme versjon her. Fungerer ikke her etter oppdateringen, scrollbaren på siden er ok, men når det dukker opp egne scrollbarer inne på side, slik som på wiki, går det ikke. Ser at det er flere som rapporter om scrollbar issues etter oppdatering. Dette gjelder om du bruker windows OS.

 

http://news.cnet.com/8301-1023_3-57617308-93/chrome-users-mad-at-google-for-switching-up-scroll-controls/

 

Oppdaterte til 33.0.1750.29 beta-m, og nå virker det igjen :)

Endret av gaute14
Lenke til kommentar

Eneste som er kjipt med den nye versjonen er at scrollfunksjonen har sluttet å virke. Man kan scrolle med mus, men ikke ved å dra scrollbaren opp og ned. Test selv på wikipedia, der du velger land.

 

Samme her. Scrolling med mus fungerer fint - og selve scrollbaren til nettsiden går an å dra opp og ned - men ikke scrollbars inni selection boxes. Da må jeg scrolle med scrolleren på musa. Ikke at det plager meg noe særlig, da jeg uansett bruker scrollen på musa til vanlig. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...