Gå til innhold

Anmeldelse: Stone Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

jeg hadde hatt det det hvis det ikke hadde vært at det er ingen som vil spille sånne type spil med meg, foreldrene mine liker dem ikke, de kaller dem for kompliserte.

Lenke til kommentar

Veldig bra med slike anmeldelser! Er svært glad i brettspill selv, men har problemer med å få folk til å spille, da det enten tar for lang tid, eller at reglene er for kompliserte. Har ikke spilt Stone Age, men kan i tillegg anbefale to (formentlig) enda enklere og kjappe spill, nemlig Carcasonne og Aqua Romana.

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

 

 

Game of thrones brettspillet er en klassiker som de fleste som liker brettspill bør utsettes for. Sjekk det ut hvis dere ikke har gjort det allerede.

Game of Thrones er jo et veldig tungt og langt spill, som dessuten ikke har noe til felles med Stone Age gameplay-messig.

Det er ikke særlig tungt. Har lært det vekk til brettspill-newbies.

 

Grunnen til at jeg nevnte det her var at de i facebook-posten spurte om hvilke spill de burde ta en titt på senere. Tenkte ikke over at det samme spørsmålet ikke var stilt i anmeldelsen.

Lenke til kommentar

Fantastisk at dere har begynt å anmelde brettspill! Håper å se mer av dette fremover! (hva med å anmelde Age of Empires-brettspillet? Det er fantastisk!)

 

Synes det er lite vits i å anmelde spill som det er nærmest umulig for folk å få tak i. Hvertfall mens dette segmentet er såpass nytt. De bør i første omgang fokusere på spill som fortsatt er i produksjon og fås i butikker uten at det koster en høvding eller to.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

 

 

Fantastisk at dere har begynt å anmelde brettspill! Håper å se mer av dette fremover! (hva med å anmelde Age of Empires-brettspillet? Det er fantastisk!)

Synes det er lite vits i å anmelde spill som det er nærmest umulig for folk å få tak i. Hvertfall mens dette segmentet er såpass nytt. De bør i første omgang fokusere på spill som fortsatt er i produksjon og fås i butikker uten at det koster en høvding eller to.

Det er jeg forsåvidt enig i, men har i så fall gått glipp av at Age of Empires (brettspillet) har gått ut av produksjon? Fikk det til jul i fjor, og det var kjøpt nytt. Det er riktignok ikke gitt ut på norsk så vidt jeg vet, og vi bestilte det fra England, og tror det selges fortsatt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...