Gå til innhold

Nå fjerner Spotify gratis-sperren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott, Spotify! Jeg kommer fortsatt til å betale for å slippe reklamen, få høyere lydkvalitet, muligheten til å laste ned musikken på min mobil og ikke minst ha Spotify på Sonos-systemet. Ikke glem muligheten til å "browse" sjangere, følge artister og enkelt opprette en "radiokanal" basert på favoritter. Har vært med siden starten (slutten av 2009?) og syns Spotify bare blir bedre og bedre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg er en ihuga Wimp-fan, men har av og til kjøpt Spotify premium også. Dette er jo gode nyheter, MEN.... når jeg starter en plate på min Android, får jeg bare "Shuffle Play". Jeg kan ikke gå direkte til en sang. Er det kanskje innstillinger på min mobil, eller er dette noe som er lagt inn i appen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en ihuga Wimp-fan, men har av og til kjøpt Spotify premium også. Dette er jo gode nyheter, MEN.... når jeg starter en plate på min Android, får jeg bare "Shuffle Play". Jeg kan ikke gå direkte til en sang. Er det kanskje innstillinger på min mobil, eller er dette noe som er lagt inn i appen?

 

Det er en instilling på telefonen, om du starter en sang så trykker du på sangen nede i hjørnet, sånn at "sangen" tar hele skjermen. Oppe til høyre i dette nye bildet har du 2 ikoner, som da er shuffle og repeat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en ihuga Wimp-fan, men har av og til kjøpt Spotify premium også. Dette er jo gode nyheter, MEN.... når jeg starter en plate på min Android, får jeg bare "Shuffle Play". Jeg kan ikke gå direkte til en sang. Er det kanskje innstillinger på min mobil, eller er dette noe som er lagt inn i appen?

 

skal være samme interface på android som i IOS, har hatt begge selv og følte ikke at jeg manglet noe hos verken den ene eller den andre.. så mener det skal være helt "normal" avspilling

Lenke til kommentar

Har spotify inkludert i abonomentet mitt, men hadde lett betalt 99,- i måneden for og slippe reklame.

 

Bytt til et rimeligere mobilabonnement og betal for spotify da vel. Du finner sannsynligvis abonnementer som er rimeligere og som inkluderer mer data enn det du har nå - slik at du sparer noen kroner i måneden. Jeg hadde Netcom med "inkludert spotify i prisen", men når jeg bytta abonnement til en annen leverandør ble det totalt sett rimeligere pluss at jeg plutselig hadde dobbelt så mye datatrafikk å boltre meg med.

Lenke til kommentar

Synes virkelig at folk kan ta seg råd til å kjøpe et Spotify-abonnement hvis de bruker tjenesten jevnlig. Hvis alle ønsker å få alt gratis vil hele systemet før eller senere gå i grus. Spotify går fortsatt med et dundrende underskudd. På et eller annet tidspunkt må dette få sine konsekvenser, hvis Spotify ikke klarer å snu underskuddet til fortjeneste. Ergo, folk bør ta seg råd til å støtte en slik genial tjeneste.

Endret av Mac_31
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...