Gå til innhold

Valve har gjort nye endringer på Steam-kontrolleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut i fra hva jeg har hørt så tror jeg en styrespak på venstre og touchflate på høyre side hadde gitt mer mening (styrespak for strafe/fram/tilbake + touchpad for look)

 

Men denne er uten tvil spennende. Blir nok å skaffe en til bruk på pc'en min ja :)

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

ja no gikk det den veien høna sparket med den her kontrolleren også... hundre forskjellige produsenter av steambox og priser over pipa. valve mangler totalt retning sans for sine produkter.

 

Eneste produktet som er deres er kontrolleren, som ikke er ferdigutviklet. At det er "hundre" forskjellige produsenter av Steambox er meningen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ut i fra hva jeg har hørt så tror jeg en styrespak på venstre og touchflate på høyre side hadde gitt mer mening (styrespak for strafe/fram/tilbake + touchpad for look)

 

Men denne er uten tvil spennende. Blir nok å skaffe en til bruk på pc'en min ja :)

 

Hvis du ikke snakker om fremtidig utvikling, så tror jeg ikke høyre spake er fysisk bevegelig. Den ser helt identisk ut til andre side og ville vært ganske upraktisk slik.

Lenke til kommentar

 

Ut i fra hva jeg har hørt så tror jeg en styrespak på venstre og touchflate på høyre side hadde gitt mer mening (styrespak for strafe/fram/tilbake + touchpad for look)

 

Men denne er uten tvil spennende. Blir nok å skaffe en til bruk på pc'en min ja :)

 

Hvis du ikke snakker om fremtidig utvikling, så tror jeg ikke høyre spake er fysisk bevegelig. Den ser helt identisk ut til andre side og ville vært ganske upraktisk slik.

Han sa at det hadde gitt mer mening. Ikke at det er slik.

Jeg er forsåvidt 100% enig med han. Touch pad for å se seg rundt og analog spak for å bevege seg høres perfekt ut.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke snakker om fremtidig utvikling, så tror jeg ikke høyre spake er fysisk bevegelig. Den ser helt identisk ut til andre side og ville vært ganske upraktisk slik.

Jeg mente hva som ville være en bedre løsning. Ikke hvordan den blir. Mange som har sagt at å styre bevgelse med touch var rart, men at look var veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...