Gå til innhold

Japansk taktikk møter vesten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skikkelig spillopplevelse finner du ikke på en mobilskjerm... Lyd, bilde og gameplay skal stemme. Helst skal spillet oppleves på hjemmekino. Hvordan skal de få til noe slik på iOS og Android?

Må vel ses på som det alternativet det er. Bedre enn ingenting når det er mobilen du har tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Håndholdt gaming er mye større i Japan enn i mange andre land, dessverre fører det til at vi som liker å spille på storskjerm ser spill vi har lyst på bli gitt ut på små formater. Helt meningsløst for min del, da jeg sitter i den akkurat samme sofaen enten jeg spiller på håndholdt eller storskjerm, jeg får bare ikke en like god opplevelse med førstnevnte.

Lenke til kommentar

Men det er ikke meningsløst for de som foretrekker on-the-go-gaming. Har selv spilt mye final fantasy på håndholdte kontroller opp igjennom, aldri hatt noe problem med det. Det er vel mer bitterheten for at det kunne blitt bedre om de ble utgitt på en annen konsoll som er problemet.

 

Alle kan ikke få alt. Finnes nok av spill til både og, så stick to that

Lenke til kommentar

Herregud så trege dere er. spillet klarer seg fint uten Kickstarter .
HELE poenget med Kickstarter er slik at spillet ikke skal bli et kjedelig Iphone spill og heller et sterkt PC spill.

Fy flate så mye feil info det var i kommentarene her ,,,

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

En skikkelig spillopplevelse finner du ikke på en mobilskjerm... Lyd, bilde og gameplay skal stemme. Helst skal spillet oppleves på hjemmekino. Hvordan skal de få til noe slik på iOS og Android?

 

Tror nok du har litt andre krav en folk flest. Folk flest klarer seg med facebook og mobilspill, og uten sidestykke denne type spill som har flest "spillere". Hermetegn fordi det er diskutabelt om en person som spiller farmville eller slikt kan defineres som en spiller.

Lenke til kommentar

Tror nok du har litt andre krav en folk flest. Folk flest klarer seg med facebook og mobilspill, og uten sidestykke denne type spill som har flest "spillere". Hermetegn fordi det er diskutabelt om en person som spiller farmville eller slikt kan defineres som en spiller.

Folk flest tar feil. Så det så! : ) ( : *sta*

 

Folk flest har ikke horisont for slike ting som å faktisk se film på hjemmekino eller spille med skikkelig utstyr. Men hadde de hatt det, så hadde de satt pris på det.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

 

Tror nok du har litt andre krav en folk flest. Folk flest klarer seg med facebook og mobilspill, og uten sidestykke denne type spill som har flest "spillere". Hermetegn fordi det er diskutabelt om en person som spiller farmville eller slikt kan defineres som en spiller.

Folk flest tar feil. Så det så! : ) ( : *sta*

 

Folk flest har ikke horisont for slike ting som å faktisk se film på hjemmekino eller spille med skikkelig utstyr. Men hadde de hatt det, så hadde de satt pris på det.

Jeg er enig med det i at ordentlig utstyr gjør et hav av forskjell. Men her kommer interessen inn i bildet, der majoriteten ikke har interesse nok til å gjøre investeringene som trengs for den lille spillingen de gjør. Skal man stå på ski 5 ganger i året, kjøper man ikke ski til 20 tusen, man kjøper det man har behov for.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med det i at ordentlig utstyr gjør et hav av forskjell. Men her kommer interessen inn i bildet, der majoriteten ikke har interesse nok til å gjøre investeringene som trengs for den lille spillingen de gjør. Skal man stå på ski 5 ganger i året, kjøper man ikke ski til 20 tusen, man kjøper det man har behov for.

Mangel på interesse/kunnskap/interesse av kunnskap, vet ikke hva vi skal kalle det jeg. Men ja.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...