Gå til innhold

Dommen: Oculus Rift: Crystal Cove


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har kjøpt developer, har jo kjøpt dette for å lage spill og løsninger vi normale brukere skal dra nytte av.

Helt og holdent ditt eget valg å bruke penger på noe som er beregnet på utviklere.

 

Lurer på om de klarer å holde prisen på 300usd, jeg trenger 2stk, så greit om prisen ikke blir så mye høyere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvordan blir det med spillkompatibilitet? Må spill lages spesielt for dette? Kan eksisterende spill patches?

 

Blir de kompatible med mobiltelefoner?

MÅ man bevege på kroppen/armer/ben for å spille?

 

De blir best vis de lages fra grunnen til de, men det går sefølgelig å patche spill å funke med de. man kan ikke bruke dem på hvilket som helst spill og funke med se rundt ol.

Oculus har sakt at de ville prøve å få den kompitabel med mobiltelefoner, men de lovet ingenting.

Den greier ikke registrere posisjonen til armer/ben, bare hodet, og du må ikke nei(hvertfall på de fleste spill) men opplevelsen blir bedre.

 

Jeg skal ha Oculus når den kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ja, hva med dere? Som lain sier, ett dev.kit er ment for å lage spill, det er ingen grunn til å forvente noen framtidig støtte eller bakoverkompabilitet.

 

AtW

Hvorfor kommenterer du kommentaren min vist du bare skal quote lain? Helt unødvendig kommentar...

Lenke til kommentar

Ubrukelege for folk som har briller. Same problem som med desse 3D brillene ein må ha på kino eller heime.

Ja, dei har utsikftbare glas inni, men dei hjelper berre om ein har rein + eller - .

Kanskje det ein dag vert råd å få glas frå optikar som er tilpassa...

 

Linser?

 

Det er én av grunnene til at jeg bruker linser i tillegg til briller: Jeg kan bruke vanlige solbriller og jeg kan bruke 3D-briller på kino. Nå får jeg snart enda en grunn...

Lenke til kommentar

Ubrukelege for folk som har briller. Same problem som med desse 3D brillene ein må ha på kino eller heime.

Ja, dei har utsikftbare glas inni, men dei hjelper berre om ein har rein + eller - .

Kanskje det ein dag vert råd å få glas frå optikar som er tilpassa...

 

Har du prøvd dem? Jeg testet HD versjonen i tyskland, og hadde ingen problemer med å bruke disse sammen med briller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Linser?

 

Det er én av grunnene til at jeg bruker linser i tillegg til briller: Jeg kan bruke vanlige solbriller og jeg kan bruke 3D-briller på kino. Nå får jeg snart enda en grunn...

 

Linser var ubehageleg og alt for dyrt for meg. Ikkje alle som kan bruke linser heller.

 

3D briller på kino og slikt er ikke noe problem, de er såpass store at de glir rett over de vanlige brillene.

 

For meg var det berre irritasjon med desse 3D brillene utanpå. Dei gnagde på nasa og sklei ned.

 

Har du prøvd dem? Jeg testet HD versjonen i tyskland, og hadde ingen problemer med å bruke disse sammen med briller.

 

Kan vere dei har endra på design litt på nyaste modell. Eg veit og at folk med små runde briller ikkje har like store problem.

 

De som bruker briller kan de ikke bare bytte ut de innbygde linsene med noe som har styrke? Eller er det ikke mulig?

 

Håpar som sagt at det kan vere råd å få tilpassa glas frå optikar i framtida.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Usikker på hva du spør om, men dere vil mest sannsynlig bli misunnelig på de som kjøper den ferdige versjonen, og antageligvis ende opp med å kjøpe den.

Tviler på den noen gang blir helt ferdig, derfor jeg kjøpte prototypen i tilfelle

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...