Gå til innhold

Dårlige nyheter fra HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for dårlig jevnt over. Kjøpte en Note 2 i begynnelsen av 2013. Denne har fått 2 oppdateringer totalt og er nå på Android 4.3 og jeg er villig til å vedde på at her blir den.

 

På min Nokia Lumia som jeg kjøpte i høst er nå neste store oppgradering like rundt hjørne. GDR 3. GDR 2 kom for noen måneder siden.Samtidig får jeg månedlig oppgraderinger fra Nokia. En helt annen verden enn på Android. I April kommer vel WP 8.1 (Om jeg ikke husker feil).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De andre er jo ikke perfekte de heller - MS knakk all kompabilitet mellom Winphone 7.5 og 8 slik at ingen telefoner kunne oppdateres. Apple er gode på å gi ut oppdateringer, men å kjøre nyeste iOs på den eldste støttede enheten (jeg gjør det nå med iOs7 på en iPhone 4) er en tvilsom fornøyelse, så jeg er egentlig i tvil om de burde latt være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg satt selv med skjegget i postkassa med en HTC Titan og WP 7.5 (7.8) Dog fungerer denne ennå og jeg mottar stadig oppdatering til apper. Har mye glede av denne som reisetelefon.

Nå husker jeg ikke i farten men MS lover å støtte WP 8.xx i et vist antall måneder etter at WP 9 kommer. Og den versjonen er vel ikke på trappene før 2015 om jeg ikke tar feil. Om dette stemmer så vil alle med WP 8 være sikret oppdateringer i lang tid fremover. Og det beste er at de faktisk kommer også.

 

" Sitat fra theregister.co.uk:

In a blog post on Wednesday, Windows Phone project manager Robert Hoover wrote that Redmond has decided to push the end-of-life date for Windows Phone 8 to January 12, 2016. Sitat slutt"

 

Altså "garantert" oppdateringer ennå 2 år til

Dog tar jeg alt med en klype salt i et så turbulent og lite forutsigbart marked som mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Synd for HTC lager kanskje de lekreste mobilene i mine øyne.

Det hadde nok ikke vært slik om de ikke på død å liv skulle lage sine egne menyer på toppen av ren Android.

Om Samsung nå ditcher "vanlig" Android og går over til sitt eget operativsystem er jeg litt usikker på hvordan det vil utarte seg for de andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...