Gå til innhold

Kommer Nokias Android-mobil likevel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Samsung trenger konkurranse, men ikke de andre? Sånn som Sony, HTC, LG, Asus osv?

 

AtW

De har da vitterlig mye konkurranse? Det er ikke bare Samsung som lager Androidtelefoner ;)

 

Poenget mitt er at Nokia har med Windows Phone-telefonane sine laga veldig solide mobilar, både byggekvalitets- og specsmessig. Det ville gjort godt å få en aktør med et meir kjent namn tilbake i gamet igjen. HTC kjem aldri med oppdateringar, Sony har vore langt nede i starten av Android-kappløpet, og er på veg opp igjen. LG og Asus lager gode telefonar, ja, men dei har ikkje fått spesielt med marknadsandelar endå, blant anna fordi LG har gjennom Android-tidene vore utopisk dårlige på oppdateringar. Asus er fortsatt ganske ferske innanfor mobil.

 

Det sagt, hadde Nokia gått rett på Android, hadde nok marknaden sett ein del annleis ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå når nokia har solgt mobil delen til microsoft så trur jeg nokia bare har 2 muligheter! enten ikke satse på mobil eller gå tungt inn med feks android, Med mange telefoner og tung markedsføring godt hjulpet av merkenavnet. Og får håpe de gjør det og gjør det skikkelig... For er det en ting som er sikkert, nokia er et av verdens beste merkenavn på mobil så at de lykkes det sikkert om de gjør det... (ellers hadde ikke de solgt så mange windows telefoner)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nesten lovd meg sjøl å ikkje kjøpe flere mobiltelefoner i år etter Lumia 1020'n (og -kanskje- Yollaen) ...men hvis dette slår til ?

 

- SKAL - ha. Er fortsatt noe skuffa at Nokia ikkje kunne gjøre som mange andre, og prøve Android ved siden av WP (evt. Symbian)

Bruker 808'en og 909'(Lumia 1020)en om hverandre, og -ja- , jeg foretrekker 1020en til vanlig bruk => nettleser og denslags, sjølv om det er mange kule funksjoner 808'en har som en ikke finner på noen WP telefoner.

 

Har et svakt håp om at Nokia vil produsere mobiler igjen , men i mellomtiden ,,kanskje Jolla kan ta den stafettpinnen på sikt ? Men faren for Jolla er at den blir et mikroskopisk nisjeprosjekt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...