Gå til innhold

Konkurranse: Hvem vant fototur til Svalbard?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg så tittelen på artikkelen tenkte jeg "nei, det kan ikke være sant - de har jo ikke ringt meg ennå".

 

Men gratulerer! Du får det nok helt knall med det nye mystiske kameraet og fantastiske omgivelser.

 

Olympus: Bare ta kontakt på PM om dere får en billett til overs.. Sykdom avbud osv. Jeg bor 10 min unna direkteflyet Tromsø-Longyearbyen og kan stille på kort varsel :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da jeg så tittelen på artikkelen tenkte jeg "nei, det kan ikke være sant - de har jo ikke ringt meg ennå".

 

Men gratulerer! Du får det nok helt knall med det nye mystiske kameraet og fantastiske omgivelser.

 

Olympus: Bare ta kontakt på PM om dere får en billett til overs.. Sykdom avbud osv. Jeg bor 10 min unna direkteflyet Tromsø-Longyearbyen og kan stille på kort varsel :)

 

 

Jeg bor bare FEM minutter unna Tromsø lufthavn... Bare hvis vinneren ikke kan dra da...

 

 

Jeg kan godt campe på flyplassen, i tilfelle vinneren ikke rekker siste opprop ved gaten..... :xmas:

 

Det høres ut som en fin anledning til å ha et Akam-treff! :new_woot:

 

(Dere er nå søte! Skulle gjerne sendt avgårde hele hurven, det hadde sikkert blitt en veldig trivelig tur.

 

Hm. Akam-treff på Svalbard til sommeren hadde ikke vært så dumt. Da får vi med oss de som ikke er så begeistret for kong Vinter også. Jeg har i hvert fall veldigveldigveldig lyst til å oppleve Svalbard på sommeren også, og ikke minst få tatt turen ut til Pyramiden.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lavvo og isbjørnvakt på omgang. :thumbup: Folk går alene til sydpolen så vi må da klare noen få netter i en by, godt skjermet for vind mellom fjellene i 30 minus.

 

Etter noen stikkprøver finner jeg ut at SAS er vesentlig dyrere enn Norwegian og at utgangspunkt Oslo er billigere enn utgangspunkt Tromsø. Prisene er omtrent de samme på sommeren som i februar, men bilettene i sommer er mer utplukket. Rimeligste flypris tur-retur for en voksen er 399+549 kr.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...