Gå til innhold

Konkurranse: Vinn fototur til Svalbard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ofte at personer "selger" denne type premien, burde kanskje nevne om det er mulig eller ei.

Premien er personlig, derav "du må kunne ta deg fri". Olympus trenger navn og informasjon om vinneren relativt raskt, så det er derfor vi ber om telefonnummer, nettopp for å kjapt få bekreftet om personen som trekkes ut har mulighet til å dra.

Lenke til kommentar

wow.. flott premie. Lykke til, og "god tur" til den som vinner. Håper virkelig det blir en av forumets bidragsytere. Ikke jeg, for jeg vil ikke til Svalbard, så jeg deltar ikke.

Jeg vil til Svalbard, men ikke midt i februar! :scared:

Hvorfor kan ikke de ha turen nærmere våren? Når det er lyst der, jeg gir no faen i nordlyset :lol:

 

Jeg har sett nordlys under hele oppveksten og jeg har ennå til gode til å se et bilde som ligner på det bildet jeg har av nordlyset i hodet.

 

70,66 grader nord FTW!

Lenke til kommentar

Jeg vil til Svalbard, men ikke midt i februar! :scared:

Hvorfor kan ikke de ha turen nærmere våren? Når det er lyst der, jeg gir no faen i nordlyset :lol:

 

Jeg har sett nordlys under hele oppveksten og jeg har ennå til gode til å se et bilde som ligner på det bildet jeg har av nordlyset i hodet.

 

70,66 grader nord FTW!

jo, kanskje da, når det ikke er vinter.

70,66 er vel Hammerfest, eller like langt nord iallefall. Selv er jeg ikke så langt nord. 70,16 ifølge yr.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+cvbsfgh

Utrolig flott konkurranse! Kult med en annerledes konkurranse og premie ^_^ Svalbard er en destinasjon som har vært på drømmelista i mange år. Lykke til til alle som deltar :)

Lenke til kommentar

jo, kanskje da, når det ikke er vinter.

70,66 er vel Hammerfest, eller like langt nord iallefall. Selv er jeg ikke så langt nord. 70,16 ifølge yr.no

Det er jo vinter store deler av året, så det er ikke så lett å unngå ;) I hvert fall etter min definisjon av vinter.

 

Det som er litt ekstra tøft med å dra opp rett før sola vender tilbake, er det blå lyset. Jeg fikk noen timer med det sist og det var veldig fascinerende å fotografere.

Lenke til kommentar

Det er jo vinter store deler av året, så det er ikke så lett å unngå ;) I hvert fall etter min definisjon av vinter.

 

Det som er litt ekstra tøft med å dra opp rett før sola vender tilbake, er det blå lyset. Jeg fikk noen timer med det sist og det var veldig fascinerende å fotografere.

Vi har også det blå lyset. Men hvis vi legger ut et bilde med det så sier folk at vi har feil WB på kameraet. :confused:

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Premien er personlig, derav "du må kunne ta deg fri". Olympus trenger navn og informasjon om vinneren relativt raskt, så det er derfor vi ber om telefonnummer, nettopp for å kjapt få bekreftet om personen som trekkes ut har mulighet til å dra.

De fleste vil svare på epost ganske fort også. Jeg "glemte" tlf, da det sto valgfritt.

 

Hvordan er det å eventuelt ta med seg sin significant other om man vinner?

Lenke til kommentar

De fleste vil svare på epost ganske fort også. Jeg "glemte" tlf, da det sto valgfritt.

 

Hvordan er det å eventuelt ta med seg sin significant other om man vinner?

Vi har hatt noen dårlige erfaringer med at det kan ta lang tid å få svar per epost, derfor dobbeltsikrer vi oss denne gangen. Til vanlig holder epost i massevis.

 

 

Premien er for én, om man eventuelt kan betale for å ta med en til må man i så fall spørre Olympus om.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...