Gå til innhold

Guide: Nå kan du oppdatere Lumia-mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke mappene funket så bra. Gjorde i alle fall ikke ting noe kjappere, men det er likevel bra at de prøver.

 

Får håpe mapper blir standard i WinPhone 8.1. Vil gjerne også se universelt søk.

 

Er også usikker på denne funksjonen, uten at jeg har fått prøvd den enda vel og merke. Dette har du jo kunnet gjøre på iOS en stund og selv om det kanskje er praktisk, så ser det ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Synes ikke mappene funket så bra. Gjorde i alle fall ikke ting noe kjappere, men det er likevel bra at de prøver.

 

Får håpe mapper blir standard i WinPhone 8.1. Vil gjerne også se universelt søk.

 

Kan noen svare på om Lumia 925 går for det samme som 920? Mener 925 er en ekslusiv modell forbehold enten at&t eller verizon i USA? Jeg har 920 telenor og får ikke opp oppdatering. Vet noen om det er forskjell i oppdateringstidspunkt for ulike operatører?

Lenke til kommentar

Kan noen svare på om Lumia 925 går for det samme som 920? Mener 925 er en ekslusiv modell forbehold enten at&t eller verizon i USA? Jeg har 920 telenor og får ikke opp oppdatering. Vet noen om det er forskjell i oppdateringstidspunkt for ulike operatører?

Kun 1020 som har fått foreløpig, resten er underveis.

Kommer opp her på de forskjellige

http://www.nokia.com/global/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/

 

Og usamodell er 928 ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes ikke mappene funket så bra. Gjorde i alle fall ikke ting noe kjappere, men det er likevel bra at de prøver.

 

Får håpe mapper blir standard i WinPhone 8.1. Vil gjerne også se universelt søk.

 

Kan noen svare på om Lumia 925 går for det samme som 920? Mener 925 er en ekslusiv modell forbehold enten at&t eller verizon i USA? Jeg har 920 telenor og får ikke opp oppdatering. Vet noen om det er forskjell i oppdateringstidspunkt for ulike operatører?

925 selges i Norge på lik linje som 920. De er ikke samme telefon, og oppdateringen kommer til 920 ganske snart.

Lenke til kommentar

Det kan vel også nevnes at man får et helt nytt Glance med ikoner for innkomne, SMS, mail, flere fargevalg osv. Samt at man også får mulighet for å lagre bilder i RAW og DNG.

 

Lumia 925 og 920 er to svært forskjellige telefoner. Både hardware og utseende er svært forskjellige. Samt at vekten på 925 er mye mindre. Dessuten tar 925 mye bedre bilder. Jeg har hatt begge og forskjellen er stor. 920 har innebygget trådløs lading. Dette har ikke 925, men man kan kjøpe bakdeksel.

Etter mitt syn er 925 et smykke mens 920 føyer seg inn i rekken av fargeklatter. Jeg liker begge deler men 925 er i mine øyne bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan vel også nevnes at man får et helt nytt Glance med ikoner for innkomne, SMS, mail, flere fargevalg osv. Samt at man også får mulighet for å lagre bilder i RAW og DNG.

 

Lumia 925 og 920 er to svært forskjellige telefoner. Både hardware og utseende er svært forskjellige. Samt at vekten på 925 er mye mindre. Dessuten tar 925 mye bedre bilder. Jeg har hatt begge og forskjellen er stor. 920 har innebygget trådløs lading. Dette har ikke 925, men man kan kjøpe bakdeksel.

Etter mitt syn er 925 et smykke mens 920 føyer seg inn i rekken av fargeklatter. Jeg liker begge deler men 925 er i mine øyne bedre.

 

Ehm, du vet at de er _helt_ like HW messig, ikke sant? Eneste forskjellen er at 920 har trådløs lading, som ikke 925 har, + at 925 har amoled, mens 920 har IPS led.

Lenke til kommentar

Det kan vel også nevnes at man får et helt nytt Glance med ikoner for innkomne, SMS, mail, flere fargevalg osv.

Oppdaterte nettopp min 1020, og varslingsikoner fungerer på Glance. Det som ikke fungerer er de ulike fargevalgene. Nå skal det nevnes at det kun er i "Nattmodus" denne endringen er gjeldende, og i tillegg til rød som var originalt så skal man nå ha muligheten til å velge blå eller grønn også, men dette valget er altså ikke tilstede hos meg...

 

Spiller forsåvidt liten rolle, siden rød er en glimrende nattfarge, jeg hadde håpet at "dagmodus"/normalmodus hadde mulighet til å skifte farge, og da alle 20 fargene som man kan velge til menysystemet. Dengang ei!

 

Det finnes en app som heter Glance Background Beta hvor man har noen fargevalg, men vet ikke om dette påvirker fargene på det dynamiske innholdet - klokkeslett, varslingsikoner osv. - på Glance, siden jeg ikke har prøvd den ennå.

 

Glance Background Beta: http://www.wpcentral.com/nokia-releases-glance-background-beta-add-images-to-glance-screen

Lenke til kommentar

 

Det kan vel også nevnes at man får et helt nytt Glance med ikoner for innkomne, SMS, mail, flere fargevalg osv. Samt at man også får mulighet for å lagre bilder i RAW og DNG.

 

Lumia 925 og 920 er to svært forskjellige telefoner. Både hardware og utseende er svært forskjellige. Samt at vekten på 925 er mye mindre. Dessuten tar 925 mye bedre bilder. Jeg har hatt begge og forskjellen er stor. 920 har innebygget trådløs lading. Dette har ikke 925, men man kan kjøpe bakdeksel.

Etter mitt syn er 925 et smykke mens 920 føyer seg inn i rekken av fargeklatter. Jeg liker begge deler men 925 er i mine øyne bedre.

 

Ehm, du vet at de er _helt_ like HW messig, ikke sant? Eneste forskjellen er at 920 har trådløs lading, som ikke 925 har, + at 925 har amoled, mens 920 har IPS led.

Samt at 920 kommer med dobbelt så mye lagringsplass, bakdeksel for trådløs lading gjør 925 tykkere enn 920 og kamera på 920 er marginalt dårligere enn 925.

 

925 er en litt penere (min mening) 920 med litt bedre kamera på bekostning av lagringsplass. Oppgraderer man for kameraets del bør man like gjerne hoppe et hakk til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...