Gå til innhold

John Carmack pusler med nye spill til Oculus Rift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30ms responstid på den nye prototypen. Kan dette i det hele tatt sammenlignes med en vanlig skjerm? Hvis ja, så er det for dårlig.

 

30ms vil selvfølgelig være merkbart og vil ikke være bra nok for en hardcore spiller. Men jeg tror for casual gamers som vil få sitt første møte med VR så er dette mer enn bra nok!

 

Dette er starten, og da må man ingå kompromisser hvis man vil være med. Sånn er det med alt. Jeg husker når LCD skjermer kom så var det ikke uvanlig med 50-30ms responstid. Nå er de fleste gode skjermer rundt 10ms, mens de beste har 2.

 

Det jeg gjerne vil vite er hvilken hz VR brillene kjører på? Jeg vil tro at med en skjerm så nærme øynene vil 60hz være for lite, og man vil bli sliten i øynene meget fort. Gleder meg veldig til dette kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Føler på meg at dette går for sakte. Muligens blir det ikkje VR på oss før godt ut i 2015.

 

De har jobbet ganske raskt synes nå jeg. De fullførte en prototype som ble solgt ut til de som ville det etter et halvt år. Og etter et år til har de nesten fikset alle problemene som var med VR. De vil at det ikke skal floppe denne gangen og bruker derfor lengre tid til å forbedre produktet.

Skulle ikke forundre meg om 1080p versjonen kommer til sommeren og Crystal Cove til jul.

 

Kommer til å skaffe begge to.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...