Gå til innhold

Nye dingser lover søtere søvn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt største problem/spørsmål rundt dette er: Hva med oss som har en PARTNER? Ugunstig at begge blir vekket når EN av oss er ute av REM, er jo ikke sikkert den andre er det. Ikke så veldig interessert i å sove hver for oss pga. en smart dings som vekker meg en time før jeg må fordi det er hennes mest gunstige punkt å vekkes på.. Derfor virket armbåndet bedre, men den står det selvsagt hverken navn eller produsent av i artikelen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt største problem/spørsmål rundt dette er: Hva med oss som har en PARTNER? Ugunstig at begge blir vekket når EN av oss er ute av REM, er jo ikke sikkert den andre er det. Ikke så veldig interessert i å sove hver for oss pga. en smart dings som vekker meg en time før jeg må fordi det er hennes mest gunstige punkt å vekkes på.. Derfor virket armbåndet bedre, men den står det selvsagt hverken navn eller produsent av i artikelen..

Hei - det skal være flere aktører som lager armbånd som vekker deg med vibrasjon, men jeg har dessverre ikke full oversikt over hva som er tilgjengelig i Norge.

 

Den jeg har brukt heter Jawbone UP (1. gen), som egentlig fungerte veldig bra... Ble riktignok ødelagt etter 2-3 mnd. fordi plasten [materialet den er laget av] brettet seg over jackpluggen, men dette problemet skal visst være løst på den nye utgaven.

 

Se Amobils samletest av treningsarmbånd her: http://www.amobil.no/artikler/samletest-fitbit-flex-polar-loop-og-jawbone-up/154854

 

:-)

Endret av V. Haugen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...