Gå til innhold

Sniktitt: Meizu MX3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper, eller håper egentlig ikke at den veier 143 gram. Det hadde vært fantastisk med en telefon som veide 43 g :)

 

Vil heller ha en telefon som veier 200 gram. Skal jo ikke føles ut som en plastikkplate.

 

iPhone 5S er eksempelet på hvordan en telefon burde se ut, ikke billigplast fra Samsung. Bare synd 5S ikke kommer med Android, og aldri vil gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Håper, eller håper egentlig ikke at den veier 143 gram. Det hadde vært fantastisk med en telefon som veide 43 g :)

 

Vil heller ha en telefon som veier 200 gram. Skal jo ikke føles ut som en plastikkplate.

 

iPhone 5S er eksempelet på hvordan en telefon burde se ut, ikke billigplast fra Samsung. Bare synd 5S ikke kommer med Android, og aldri vil gjøre det heller.

for meg er HTC One et bedre eksempel. for meg er Iphone et bra skall med dårlig innmat,

Lenke til kommentar

for meg er HTC One et bedre eksempel. for meg er Iphone et bra skall med dårlig innmat,

-->

iPhone 5S er eksempelet på hvordan en telefon burde se ut

iPhone blir ikke et bedre eksempel, fordi innmaten er absolutt irrellevant. Jeg refererte til det estetiske, noe som etter min mening er penere enn HTCs telefoner. Tenker da på 5S, ikke like mye 5-eren.

 

Angående innmaten så er denne altfor dårlig i tillegg til at det er feil OS for meg, så iPhone blir det nok ikke med mindre noen finner en fin måte å legge inn ny maskinvare som støtter Android eller Ubuntu.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...